• Σχόλιο του χρήστη 'Υετίωνος Θοεδώρα' | 12 Ιουλίου 2021, 20:55

    Αρχικά για το άρθρο 62, την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, είναι άδικο να αξιολογούνται από τους προϊστάμενους αλλά να μην μπορούν να τους αξιολογήσουν και αυτοί.Επίσης δεν είναι δυνατόν να αξιολογηθούν με ποσοτικούς δείκτες ποιοτικά θεματα. Ούτε είναι δυνατόν να αξιολογείται από τον διευθυντή η συνεργασία μαζί του. Πως μπορεί να υπάρξει διαφάνεια όταν πολλοί διευθυντές δεν θέλουν δράσεις και προγράμματα και μαθητεία και Erasmus. Δημιουργούν εντάσεις με τους συναδέλφους και τώρα το νομοσχέδιο τους δίνει την δυνατότητα να εκβιάζουν ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς. Πως είναι δυνατόν να αξιολογηθεί η διδακτική μεθοδολογία και οι πρακτικές όταν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα εποπτικά μέσα, συχνά ούτε ένας ή δυο υπολογιστές ή όταν οι αίθουσες υπολογιστών κλειδώνονται και δεν χρεισημοποιούνται παρά μόνο από τους πληροφορικούς. Πολύ συχνά οι διευθυντές των εργαστηρίων δεν τους παραχωρούν σε κανένα εκπαιδευτικό. Ακόμα και η ζώνη δημιουργικών δραστηριοτήτων γίνεται μετά εμποδίων για αυτό τον λόγο. Επισής είναι άδικο εκπαιδευτικοί με προσόντα να χάνουν τη θεση τους λειτουργικά για μια χρονιά( σχολική) από ειδικές κατηγορίες που δεν έχουν κανένα προσόν εκτός του πτυχίου και να πρέπει να αξιολογηθούν σε άλλες μονάδες. Παράλληλα είναι ανέντιμο να μην μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης υπάλληλοι με αξιόλογο έργο επειδή δεν δέχονται αυτού του τύπου την αξιολόγηση που είναι μονομερής και άδικη. Η ΟΛΜΕ έχει καταθέση σχέδιο για την αξιολόγηση πολύ πιο δικαιο.