• Σχόλιο του χρήστη 'Βαΐα Μίκικη' | 12 Ιουλίου 2021, 21:38

    Άρ. 52 9. Στις συνεδριάσεις των επιτροπών που συγκροτούνται για την εξέταση των μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τις εισαγωγικές πανελλαδικές εξετάσεις παρίσταται ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης ή ο Προϊστάμενος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή οι εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε αυτό, για την παροχή διευκρινίσεων ή επεξηγήσεων σε θέματα ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, όταν τους ζητηθούν από την αρμόδια επιτροπή. Κατά τη γνώμη μου, η έντονη διαφοροποίηση του μαθησιακού προφίλ των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες επιβάλλει την διαρκή υποχρεωτική παρουσία του Συμβούλου Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης ή του Προϊσταμένου του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που υπηρετούν σε αυτό και παράλληλη ενημέρωση της επιτροπής για την οικεία γνωμάτευση και τους τομείς δυσκολίας του κάθε μαθητή, ώστε να προσαρμοστεί η εξέταση της Επιτροπής αναλόγως: Π.χ. με επεξηγηματικές ερωτήσεις, με επανάληψη της ανάγνωσης των θεμάτων όποτε ζητηθεί από τον μαθητή, με την παροχή υπηρεσιών Γραφέα, όπως γίνεται και στα ξενόγλωσσα Πτυχία. Μόνον έτσι ο μαθητής με δυσλεξία κλπ. θα έχει ίσες ευκαιρίες με τους λοιπούς μαθητές. Ως Γραφέας μπορεί να αξιοποιηθεί ο τρίτος βαθμολογητής, ώστε να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω το Δημόσιο οικονομικά. Άρθρο 87 2. Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές ορίζονται με απόφαση του Διευθυντή ή του Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας, ο οποίος δύναται να αναθέτει στον ίδιο εκπαιδευτικό καθήκοντα Συντονιστή Τάξης και Συντονιστή Γνωστικού Πεδίου, εφόσον τούτο εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας. Κατά τη γνώμη μου, θα επιφέρει συγκεντρωτικές τακτικές, παρότι η τάση στο σύγχρονο δημόσιο μάνατζμεντ είναι ο πλουραλισμός και η δέσμευση όσο το δυνατόν περισσοτέρων υπαλλήλων στον κοινό σκοπό της εύρυθμης λειτουργίας της Δημόσιας Υπηρεσίας.