• Σχόλιο του χρήστη 'Ζ.Κ.' | 12 Ιουλίου 2021, 22:48

    α)Η διδακτική εμπειρία των στελεχών θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τα 15 έτη . β) Οι δύο θητείες στην ίδια σχολική μονάδα είναι αρκετές. Μετά αρχίζουν να δημιουργούνται προβλήματα και ομάδες συμπάθειας και αντιπάθειας . γ)Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να γίνεται από εξωτερική επιτροπή με άγνωστα πρόσωπα στον εκ/κο ώστε να είναι πιο αξιοκρατικά τα αποτελέσματα. Στην Ελλάδα ζούμε και μπορούμε να καταλάβουμε πως λειτουργούν τα πράγματα. δ)Το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό στην εκπαίδευση με κατεύθυνση τη διοίκηση και την ηγεσία θα πρέπει να δίνει περισσότερα μόρια . ε)Για την κατανομή των μαθητών σε τμήματα να μπορεί ο Σύλλογος διδασκόντων με αιτιολογημένα παιδαγωγικά κριτήρια να λάβει απόφαση για μετακίνηση μαθητών χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η αλφαβητική σειρά στ)Οι διευθυντές να πάψουν να είναι διεκπεραιωτές της γραμματειακής υποστήριξης και να έχουν ευθύνη για την παιδαγωγική στήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών. ζ) Οι εκπαιδευτικοί με τη συμπλήρωση μιας 5ετίας σε ίδια σχολική μονάδα να μετακινούνται για να μεταφέρουν τις καλές πρακτικές να γνωρίζουν νέο σύλλογο διδασκόντων, να υπάρχει ανανέωση προσωπικού και πιο δυναμικές συνεργασίες εκπαιδευτικών προς όφελος της σχολικής μονάδας και των μαθητών.