Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΙΤΛΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟΥ Ο τίτλος του Διδασκαλείου ΟΡΘΩΣ μοριοδοτείται, σε πνεύμα συμπερίληψης και όχι αποκλεισμού, εφόσον ήδη αποτελεί μέρος της επαγγελματικής βιογραφίας αρκετών ‘εν ενεργεία’ συναδέλφων, παρά τις αντίθετες απόψεις που διακινούνται στη διαβούλευση. Πρέπει να γίνει εξαρχής αντιληπτό πως, ο νόμος δεν στοχεύει απλώς στην αποτίμηση των τίτλων σπουδών καθεαυτών, αλλά με σκοπό ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ τη μοριοδότηση που αναλογεί στον ακαδημαϊκό μόχθο που κατέβαλαν και στην κατάρτιση που απέκτησαν. Το γεγονός ότι τα Διδασκαλεία πλέον δεν υφίστανται, ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ σε καμία περίπτωση τους γνωστικούς ορίζοντες και την κατάρτιση που απέκτησαν οι απόφοιτοί τους ούτε βεβαίως το ισότιμο δικαίωμά τους στην αναγνώριση του ακαδημαϊκού τους μόχθου. Επιπροσθέτως, όταν παλαιότεροι συνάδελφοι επέλεγαν το Διδασκαλείο ως μέσο επαγγελματικής ανάπτυξης, δεν υπήρχαν καν μεταπτυχιακά προγράμματα στην Ελλάδα, πόσο μάλλον ευέλικτα επιμορφωτικά προγράμματα με τη μορφή ενοτήτων. Τα Διδασκαλεία αποτελούν τμήμα της ιστορίας της εκπαίδευσης στη χώρα μας και για τους αποφοίτους τους αποτελούν σημαντικό μέρος της επαγγελματικής τους βιογραφίας. Όσο αλλάζουν τα ιστορικά/κοινωνικά δεδομένα, αναπόφευκτα αλλάζει και το πλαίσιο των επιλογών μας, ως προς την επαγγελματική μας ανάπτυξη. Συνεπώς, η μοριοδότηση του τίτλου Διδασκαλείου δεν συνιστά άνισες αφετηρίες, όπως κάποιοι διατείνονται, εφόσον οι φιλομαθείς συνάδελφοι που δεν πρόλαβαν να φοιτήσουν ή δεν είχαν δικαίωμα φοίτησης σε Διδασκαλείο, είχαν και έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πληθώρα προσφερόμενων προπτυχιακών, μεταπτυχιακών & άλλων μοριοδοτούμενων επιμορφωτικών προγραμμάτων, με ανάλογο μορφωτικό αποτέλεσμα και αντίστοιχη μοριοδότηση.