Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1.Εκτιμώ ότι η επαγγελματική φιλοδοξία είναι συναίσθημα θεμιτό. Για το λόγο αυτό δε διαφωνώ να υπάρχει ανανέωση θητείας για τις θέσεις των Διευθυντών σχολείων. Ωστόσο, η ανανέωση θητείας να αφορά υποχρεωτικά αλλαγή σχολείου. Με αυτό τον τρόπο δεν δημιουργούνται συνθήκες ανάπτυξης εξαρτησιακών σχέσεων και ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα σε νεότερους συναδέλφους - ειδικά σε μικρότερες σε πληθυσμό περιφέρειες- να διεκδικήσουν μια θέση διεύθυνσης κάποτε. 2.Το να μετακινηθεί ένας συνάδελφος της ιδιωτικής εκπαίδευσης στη δημόσια εκπαίδευση είναι κάτι που προβλέπεται και έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν. Η επιδίωξη αυτη λοιπόν ας γίνει από το συνάδελφο της ιδιωτικής εκπαίδευσης αλλά όντας προσοντούχος και αφού δοκιμαστεί και σε επιστημονικό και σε διοικητικό επίπεδο. 3.Η κατηγοριοποίηση των μαθητών στο σχηματισμό τμημάτων με κριτήριο την επίδοσή τους κατά βάση είναι σωστή. Συμπληρωματικά όμως να υπάρχει η υποχρέωση της παρακολούθησης τμημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας στό ίδιο ή όμορο σχολείο αυτών των μαθητών και η εποπτεία τους από την/τον συνάδελφο εκπαιδευτικό που έχουν πρόσφατα ενταχθεί στο δυναμικό του σχολείου ώστε παιδαγωγικά να υποστηρίζονται. Και γιατί όχι να μην τους υποδεικνύεται η διέξοδος στην τεχνική εκπαίδευση η οποία λόγω επιταγών των καιρών να αποτελεί την καλύτερη λύση για περιπτώσεις μαθητών που έχουν δυνατότητες που θα αναδειχθούν στο παλιο της τεχνικής εκπαίδευσης. Αν οι μαθητές που συνειδητά, στοχευμένα και με αυτοπεποίθεση κατευθυνθούν προς την τεχνική εκπαίδευση θα δημιουργήσουν και οι ίδιοι τις συνθήκες για επιπλέον αναβάθμισή της. 4.Σκόπιμο θα είναι να εξεταστεί η ομαδική δυνατότητα σύγχρονης χρήσης των συσκευών που προμηθεύτηκαν τα σχολεία λόγω πανδημίας από τους μαθητές ώστε να προκύπτει και επιπλεόν "φορητό" εργαστήριο με ψηφιακά μέσα, όποτε είναι απαραίτητο αυτό.