• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 13 Ιουλίου 2021, 04:18

    Όσο αφροά το άρθρο 87 είναι αδύνατο να υπάρχουν οι ενδοσχολικοί συντονιστές στην πρωτοβάθμια ανα γνωστικό αντικείμενο σε οκταθέσια και κάτω σχολεία καθώς υπάρχει ένας εκπαιδευτικός ανα ειδικότητα (Μουσική, Αγγλική γλώσσα, Εικαστικά, Θεατρική αγωγή, Φυσική αγωγή) αλλά και στα μεγαλύτερα σχολεία πχ 12/θέσια τα μαθήματα για τα οποία μπορεί να υπάρχουν 2 εκπαιδευτικοί είναι Αγγλική γλώσσα και Φυσική αγωγή. Επίσης στα 6/θέσια ο κάθε εκπαιδευτικός θα είναι συντονιστής της τάξης του. Μόνο από 12/θέσια και πάνω θα υπάρχει σε κάθε τάξη ένας συντονιστής, ο οποίος θα είναι ένας από τους 2 δασκάλους του τμήματος. Λόγω των παραπάνω προτείνω να μην ισχύει για την πρωτοβάθμια αλλά να υπάρχει δεσμευση συνεργασίας και συντονισμού - συμπόρευσης σε περίπτωση 2 ή περισσότερων τμημάτων, ή 2 ή περισσότερων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Εξάλλου αν ψηφιστεί πιστεύω ότι θα απαξιωθεί εκ των πραγμάτων ως μέτρο και αυτό δημιουργεί κουλτούρα απαξίωσης και των υπόλοιπων μέτρων γενικότερα.