• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ' | 13 Ιουλίου 2021, 10:23

    ΑΡΘΡΟ 8. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης έχουν πλουσιότερο βιογραφικό από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης που ασκούν ουσιαστικά διοίκηση. Είναι δυσλειτουργική η υπαγωγή τους στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, γιατί το έργο τους είναι παιδαγωγικό, συμβουλευτικό και αξιολογικό. ΑΡΘΡΟ 27. Η αξιολόγηση για να υλοποιηθεί χρειάζεται ουσιαστικό οικονομικό κίνητρο. Η ουσιαστική αναβάθμιση των επιδομάτων των Διευθυντών σχολικών μονάδων και συμβούλων εκπαίδευσης αποτελεί ζητούμενο διαχρονικό και στην παρούσα φάση αναγκαίο. ΑΡΘΡΟ 29. Αν θέλουμε οι νέοι εκπαιδευτικοί να έχουν ελπίδες συμμετοχής στις διαδικασίες θα πρέπει να προστεθεί η παράμετρος της θητείας στο ολιγοθέσιο σχολείο, αν όχι για 4 χρόνια για τουλάχιστον 8 χρόνια. ΑΡΘΡΑ 31-32-33. Η διδακτική εμπειρία δεν αναφέρεται σε καμία υποπερίπτωση. Ειδικά για στελέχη εκπαίδευσης που θα κρίνουν εκπαιδευτικούς με μεγάλη διδακτική εμπειρία (που αγγίζει πλέον τα 40 χρόνια), είναι αναγκαίο τα απαιτούμενα χρόνια στην τάξη για συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής να είναι τουλάχιστον 20. Σύμβουλοι που δεν έχουν ικανή διδακτική εμπειρία και δεν δοκίμασαν καινοτομίες στην τάξη δεν έχουν την ικανότητα να συμβουλέψουν εκπαιδευτικούς. Το έχουμε δει στην πράξη. Οι ΠΕΔ και οι Δ/ντές Εκπαίδευσης ομοίως να έχουν μια διδακτική προϋπηρεσία τουλάχιστον 20 ετών. ΑΡΘΡΟ 87. Οι ενδοσχολικοί συντονιστές για να εκπληρώσουν το έργο τους στα 12/θεσια και άνω να έχουν 2ωρη μείωση ωραρίου.