• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΑΣΔΕΚΗΣ' | 13 Ιουλίου 2021, 11:15

    ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΟΤΑΝ ΓΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΑΡΘΡΟ 29 Οι υπάρχοντες Δ/ντές Σχολείων(αναφέρομαι στην Α/θμια εκπ/ση ,γιατί εκεί υπηρετώ) λαμβάνουν 6 μόρια .Αλήθεια πού είναι η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ,γιατί δεν μοριοδοτείται. Σε όλες τις προηγούμενες κρίσεις στελεχών της τελευταίας 20ετίας υπήρχε μοριοδότηση για πάνω από 10 ή 8 έτη 0,5 ή 1 μόριο για κάθε επιπλέον έτος υπηρεσίας(24 έτη το ανώτατο το 2011 και 18 έτη το ανώτατο το 2017). Πολύ σωστά την τελευταία 5ετία καθιερώθηκε Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ έτσι ώστε να έχουμε την ανταμοιβή του εκπαιδευτικού της τάξης και όχι των γραφείων- των πανεπιστημίων και δη των πολιτικών γραφείων. Η σύνταξη πλέον των εκπ/κών έχει φτάσει στα 40 έτη υπηρεσίας και θα ήταν σωστό από 8 διδακτικά έτη έως 28 διδακτικά έτη οι υποψήφιοι να λαμβάνουν μισό μόριο για κάθε έτος υπηρεσίας τουλάχιστον. Στα μετρήσιμα κριτήρια για Δ/ντές σχολικών μονάδων να αφαιρεθεί η συγγραφική δραστηριότητα και τα μαθήματα στα Πανεπιστήμια γιατί δεν έχουν σχέση με τη διοικητική εμπειρία. Να προσμετρηθεί η διοικητική εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση (δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, νομάρχες, αντινομάρχες, περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες). Στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση να προσμετράται ως δεύτερο πτυχίο αυτό που αποκτήθηκε μετά τη φοίτηση στην Παιδαγωγική Ακαδημία και όχι αυτό που χρησιμοποιήθηκε για εισαγωγή στις Ακαδημίες μέσω κατακτηρίων. ΑΡΘΡΟ 27. Τα επιδόματα των Διευθυντών σχολικών μονάδων να είναι αναλογικά του αριθμού μαθητών των σχολείων και όχι μόνο για τη δευτεροβάθμια. Στο σχολείο μου έχω 360 μαθητές και 40 εκπαιδευτικούς, ο φόρτος εργασίας είναι τεράστιος και η καθαρή αμοιβή μηδαμινή.