Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 31, παρ.5, Ίσως, θα έπρεπε να υπάρχει και ποινή ή αρνητική αξιολόγηση. Εκπαιδευτικοί που δημιουργούν προβλήματα, απασχολούν την υπηρεσία, προκαλούν φασαρίας και υπονομεύουν το έργο της σχολικής μονάδας, είναι δυνατόν να αριστεύουν; Αποτυπώνονται οι δυσλειτουργίες τις οποίες δημιουργούν; Η εν γένει συγκρότηση τους και η επικινδυνότητα που ενέχουν, τόσο για τους μαθητές, όσο και για τη σχολική μονάδα, πώς θα αποτιμηθεί; μήπως θα έπρεπε στο συμβούλιο επιλογής να υπάρχει καταρτισμένος επιστήμονας, ο οποίος θα αποφαίνεται για τυχόν διαταραχή συμπεριφοράς και γενική συγκρότηση; Ιδιαίτερα, όσοι πολέμησαν μαχητικά το νόμο της αξιολόγησης, αριστεύσουν;