• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 13 Ιουλίου 2021, 12:12

    Μερικές απλές σκέψεις: 1) Τα μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, πρέπει να μοριοδοτούνται περισσότερο από τα υπόλοιπα μετατπυχιακά, όπως γινεται π.χ. στην προκήρυξη για Διευθυντές στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ή στην προκήρυξη για Αναπληρωτές Διευθυντές εκπαίδευσης σε σχολεία του εξωτερικού, π.χ. Βαρέζε ή Καρσλρούη. Το θεωρώ αυτονόητο εν έτει 2021!! 2) Δεν είναι δυνατόν να δίνετε 4 μόρια σε επιμορφώσεις, που αποκτώνται μέσα σε 1 χρόνο και 4 μόρια στη γνώση δύο ξένων γλωσσών, επιπέδου άνω του Β2, των οποίων οι τίτλοι αποκτώνται με πολύ διάβασμα τουλάχιστον 4-5 ετών. Γιατί στην προκήρυξη για επιλογή εκπαιδευτικών στα Πειραματικά σχολεία οι δύο γλώσσες μοριοδοτούνται με 5 μόρια το ανώτερο, ενώ στο νομοσχέδιο για Διευθυντές Σχολείων με 4 μόρια το ανώτερο; είναι πιο σημαντικές για τον υποψήφιο εκπαιδευτικό των ΠΕΙ.Σ. ή για τον υποψήφιο Διευθυντή Σχολείου, που θα ασχοληθεί με Ευρωπαϊκά Προγράμματα, όπως Comenius και Erasmus; Και μια πρόταση: η γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου Β2, να είναι προαπαιτούμενη για όλους τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων και να μη μοριοδοτείται, αλλά να μοριοδοτείται μόνο η γνώση δύο ξένων γλωσσών, επιπέδου Γ1 και Γ2, το επίπεδο Γ1 με 1 μόριο και το επίπεδο Γ2 με 2 μόρια. Θεωρώ αδιανόητο, τα ίδια προσόντα, σε διαφορετικές προκηρύξεις θέσεων, να μοριοδοτούνται με πολλούς διαφορετικούς τρόπους! Αυτή η παθογένεια πρέπει να τελειώσει κάποτε! 3) Το Διδασκαλείο των 2 ετών, δεν μπορεί να μοριδοτείται όσο ένα δεύτερο πτυχίο 4 ετών. 4) Θεωρώ υπερβολική την μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού με 3 μόρια. 5) Στις μοριοδοτούμενες επιμορφώσεις,θεωρώ αυτονόητο ότι πρέπει να συμπεριληφθούν αυτές που έκανε το ίδιο το Υπουργείο, όπως το "Μαθαίνουμε ψηφιακά, διδάσκουμε ψηφιακά" και η πρόσφατη "Ταχύρρυθμη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην εξ' αποστάσεως διδασκαλία".