• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΕΛΙΔΩΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (12ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ)' | 13 Ιουλίου 2021, 12:25

    Διαπιστώνω ότι ένα από τα μειονεκτήματα του νομοσχεδίου είναι η έλλειψη διακριτικής ικανότητας. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να ξεχωρίζουν στη διαδικασία της αξιολόγησης από εκείνους που έχουν διοριστεί μέσω της παλιάς επετηρίδας. Για παράδειγμα, τα στάδια της αξιολόγησης για τους εκπαιδευτικούς της πρώτης κατηγορίας να είναι λιγότερα ή να μην υπάρχει ο χαρακτηρισμός «μη ικανοποιητικός». Με βάση το νομοσχέδιο, το μοναδικό κίνητρο που έχουν οι εκπαιδευτικοί για να αξιολογηθούν είναι η απόκτηση μορίων, ώστε να διεκδικήσουν θέση στελέχους εκπαίδευσης. Όμως, οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται για τέτοιες θέσεις είναι ελάχιστοι. Αν η διαδικασία της αξιολόγησης δε συνοδεύεται από οικονομικά κίνητρα, είναι πολύ πιθανό να απαξιωθεί πριν ακόμα εφαρμοστεί. Προτείνω την παρακάτω αξιολογική κλίμακα με διάκριση στις οικονομικές απολαβές. • Ο εκπαιδευτικός που αξιολογείται ως «μη ικανοποιητικός» να μην έχει τη δυνατότητα αλλαγής μισθολογικού κλιμακίου μέχρι την επόμενη αξιολόγηση. • Ο εκπαιδευτικός που αξιολογείται ως «ικανοποιητικός» να αλλάζει μισθολογικό κλιμάκιο κάθε δύο χρόνια, δηλαδή ότι ισχύει μέχρι σήμερα. • Ο εκπαιδευτικός που αξιολογείται ως «πολύ καλός» να αλλάζει μισθολογικό κλιμάκιο κάθε ένα χρόνο. • Ο εκπαιδευτικός που αξιολογείται ως «εξαιρετικός» να αλλάζει μισθολογικό κλιμάκιο κάθε ένα χρόνο και να λαμβάνει ένα μικρό επίδομα. Εκτιμώ ότι μια αξιολογική κλίμακα όπως η παραπάνω, θα ενεργοποιήσει όλους τους εκπαιδευτικούς, ώστε να επιδιώξουν τη βελτίωσή τους.