• Σχόλιο του χρήστη 'Καρακιόζης Κωνσταντίνος' | 13 Ιουλίου 2021, 13:33

    Επί του άρθρου 25 (Υπεύθυνοι Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού) Θετική εξέλιξη η δημιουργία ΓΡΑΣΥΠ στις σχολικές μονάδες. Παράλληλα απαιτούνται πρόσθετες ενέργειες με σκοπό την βελτίωση των υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και συνολικά του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού όπως: α) να δοθεί η δυνατότητα σε όσους υπηρετούν ως εκπ/κοί με ειδίκευση ΣυΕΠ στα ΚΕΣΥ να συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής για τη στελέχωση των ΓΡΑΣΥΠ καθώς και για τη θέση Υπευθύνου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις Δ.Δ.Ε. Για όσους εκπαιδευτικούς ΣυΕΠ παραμείνουν στα ΚΕΔΑΣΥ με προσωπαγή θέση θα πρέπει να ορισθούν με σαφήνεια τα καθήκοντα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού που θα τους ανατεθούν. β) προσδιορισμός καθηκόντων και κριτηρίων επιλογής για Υπευθύνους ΓΡΑΣΥΠ έτσι ώστε να στελεχωθούν από εκπαιδευτικούς αυξημένων προσόντων. γ) ουσιαστική υποστήριξη των σχολικών μονάδων και των ΓΡΑ.ΣΥ.Π. από διακριτή δομή πχ ΚΕ.Σ.Ε.Π. (Κέντρο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού) σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση. δ) ισότιμη αντιμετώπιση της Συμβουλευτικής στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό σε σχέση με τις υπόλοιπες δομές συμβουλευτικής υποστήριξης στις σχολικές μονάδες (Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς).