• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ' | 13 Ιουλίου 2021, 13:35

    ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Γενικά εξακολουθούν να είναι επιφορτισμένα με πολλές αρμοδιότητες και χωρίς μόνιμη στελέχωση δεν θα μπορέσουν να ανταποκριθούν ουσιαστικά .Δεν αντιμετωπίζεται ουσιαστικά η γραφειοκρατική λειτουργία. Η προθεσμία των 60 ημερών που τίθεται για την έκδοση γνωματεύσεων κινδυνεύει να μείνει ανεφάρμοστη αν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ δεν στελεχωθούν επαρκώς . Υπήρχε πάλι ανάλογη πρόβλεψη 45 ημερών για τα ΚΕΔΔΥ στο άρθρο 28 παρ 22 του νόμου 4186 του 2013 χωρίς όμως να δοθεί λύση με την μεγάλη αναμονή τις λίστες . Δεν ξεχνάμε ότι όπως τα ΚΕΣΥ παρέλαβαν τις λίστες των ΚΕΔΔΥ έτσι θα παραλάβουν και τα ΚΕ.Δ.ΑΣ.Υ τις λίστες των Κ.Ε.Σ.Υ Δεν χρειάζονται δυο αποτιμήσεις μια στη λήξη του ημερολογιακού έτους και μια στην παύση λειτουργίας . Απλά αυξάνει τη γραφειοκρατία . Μια στην παύση αρκεί. (Αρθ.12 παρ 4γ) Στο άρθρο 10 προβλέπεται 7μελή!!! επιτροπή παρακολούθησης των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Ναι στην επιτροπή παρακολούθησης αλλά όχι με τόσα πολλά μέλη. Αφού για όλες τις ειδικότητες προβλέπεται συμβουλευτική από αντίστοιχο Σύμβουλο Εκπαίδευσης. Ενώ προβλέπει για τους μόνιμους ελάχιστη προϋπηρεσία σε ΣΜΕΑΕ για τοποθέτηση σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ (Αρθ.13) δεν το προβλέπει για τους αναπληρωτές . Πρέπει να γίνει και για αυτούς. Είναι σοβαρό και ουσιαστικό πρόβλημα . Προσλαμβάνονται και καλούνται να κάνουν αξιολογήσεις και να πάρουν αποφάσεις καθοριστικές για το μέλλον των παιδιών συνάδελφοι χωρίς την απαιτούμενη εμπειρία. Στο αρθ.13 παρ 4 δίνεται η δυνατότητα προσφοράς έργου μελών ΕΕΠ και σε άλλα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ της ίδιας Περιφέρειας. Πρέπει να προβλεφθεί η σύμφωνη γνώμη τους. Επίσης θετική είναι η πρόβλεψη στο άρθρο 26 παρ 2 για εγγραφή ξεχωριστών πιστώσεων στον προϋπολογισμό του ΥΠΑΙΘ για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών . Πρωτόκολλο συνεργασίας μεταξύ Σχολικής Μονάδας και γονέων -κηδεμόνων (αν γίνει αυτό είναι θετικό) Σε σχέση με τη μοριοδότηση των κριτηρίων επιλογής προϊσταμένων ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ η εξαίρεση του Διδασκαλείου είναι λάθος και πρόκληση. Μοριοδοτούνται "παντός είδους σεμινάρια" και δεν μοριοδοτείται ένας καθαρά εκπαιδευτικός θεσμός επιμόρφωσης. Μάλιστα ένα μεγάλο μέρος Πτυχίων Διδασκαλείων αφορά επιμόρφωση και εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Ποια λογική, αν όχι σκοπιμότητα, αφήνει χωρίς μοριοδότηση μια ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή; Επίσης, σχετικά με τη μοριοδότηση του συμβουλευτικού έργου , στο άρθρο 31 παρ. 3 εδάφιο δ πρέπει να προστεθούν και οι προίστάμενοι Κ.Ε.Σ.Υ .Για υποστήριξη της γνώμης αυτής σας παραπέμπω στο νόμο 4547 του 2018(άρθρο 7) και στον Ενιαίο Κανονισμό Λειτουργίας των ΚΕΣΥ (ΦΕΚ 5614/τΒ/13-12-2018)