• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Ι.' | 13 Ιουλίου 2021, 15:56

    Στο άρθρο 35 τα Συμβούλια Επιλογής είναι ιδιαίτερα 'κλειστά'. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στο συμβούλιο που αφορά τους διευθυντές σχολικών μονάδων, όπου θα έπρεπε να συμμετέχουν άτομα με μεγαλύτερη γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της εκάστοτε σχολικής μονάδας. Ποιες ικανότητες ακριβώς θα κρίνουν οι τρεις σύμβουλοι εκπαίδευσης, την παιδαγωγική επάρκεια, τη διοικητική ικανότητα, την ικανότητα να επικοινωνεί και να συνεργάζεται με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς; Η σύσταση του συμβουλίου αυτού οδηγεί στη δημιουργία 'διεκπεραιωτικού τύπου προϊσταμένων'. Μία πρόταση είναι το 'άνοιγμα' του συμβουλίου στην κοινωνία με τη συμμετοχή οργάνων ή εκπροσώπων φορέων περισσότερο σχετικών με τις τοπικές απαιτήσεις (εφόσον υπάρχει επιθυμία η σχολική μονάδα να ανταποκρίνεται στα δεδομένα της κοινωνίας και να συμμετέχει ενεργά σε αυτήν με δράσης κτλ). Γιατί τόσος φόβος για τους ταπεινούς εκπαιδευτικούς; Δε θα μπορούσε να συμμετέχει στο συμβούλιο αυτό κάποιος απλός εκπαιδευτικός (όχι συνδικαλιστής) ή κάποιοι εκπρόσωποι των συλλόγων γονέων;