• Σχόλιο του χρήστη 'kyriakosk' | 13 Ιουλίου 2021, 19:36

    ΘΕΤΙΚΑ 1.Αξιολόγηση. Πρέπει κάποια στιγμή να αρχίσει. Αλλά μετά από συζήτηση, αξιολόγηση ΟΛΩΝ και να μην εξελιχθεί σε μια ατέρμονη γραφειοκρατική διαδικασία… 2.Ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή. Σωστό. Μόνο να προσέξουμε ποιοι θα γίνουν Διευθυντές/ντριες, γιατί ήδη υπάρχουν αρκετοί/τες που εννοούν διαφορετικά την ενίσχυση του ρόλου τους. 3.Μεταπτυχιακά. Σωστός ο τρόπος μοριοδότησης. Ας αφήσουν μερικοί τα περί πιστωτικών μονάδων (παραπέμπω στην πολύ τεκμηριωμένη τοποθέτηση στη διαβούλευση του συναδέλφου Αναγνώστου Β., 11/7/21, 20:36). Μήπως να αναζητήσουμε που και πως έγιναν τα μεταπτυχιακά των 4 εξαμήνων (ειδικά αυτά στη διοίκηση της εκπαίδευσης) και να ελέγξουμε με προφορική εξέταση και την άριστη γνώση της ξένης γλώσσας; 4.Αιρετοί. Καλώς δεν μοριοδοτείται η συμμετοχή στα υπηρεσιακά συμβούλια. Τι είδους ακριβώς διοικητικό έργο προσέφεραν και υπό ποιο πρίσμα κάθε φορά; Πλανώνται δυστυχώς ακόμα πολλές σκιές για το ρόλο τους. ΑΡΝΗΤΙΚΑ 1.Σχολικοί Σύμβουλοι. Βγάζει μάτι η πριμοδότηση με 8 μόρια στο συμβουλευτικό - καθοδηγητικό έργο (για μια περίοδο επανειλημμένων ανανεώσεων θητείας χωρίς καμία αξιολόγηση)!!Θεωρώ ότι τα 4 μόρια είναι υπεραρκετά. 2.Συγγραφικό και ερευνητικό έργο 7 μονάδες! Σχεδόν όσο ένα διδακτορικό, με αμφίβολης ποιότητας, πολλές φορές, δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις. Παροχή επιμορφωτικού έργου 6 μονάδες ή 600 ώρες! Ο υποψήφιος δηλ. δεν πρέπει να ασχολούνταν με τίποτα άλλο εκτός από το να κάνει τον επιμορφωτή. Μέχρι 3 μονάδες είναι αρκετή η μοριοδότηση αυτών των στοιχείων. 3.Πιστοποίηση Β΄ επιπέδου ΤΠΕ. Έχουμε πει επανειλημμένα ότι δεν είχαν όλες οι ειδικότητες την ευκαιρία να πιστοποιηθούν!! Άρα ή δεν ισχύει για κανέναν ή να μοριοδοτηθούν το ίδιο και αυτοί που παρακολούθησαν επιτυχώς το Β2 επίπεδο. 4.Ξένη γλώσσα τουλάχιστον Β2 επιπέδου. Είμαστε στο 2021. Στελέχη εκπαίδευσης όπως Περιφερειακός Διευθυντής, Διευθυντής Εκπαίδευσης, Διευθυντής σχολείου θα πρέπει να έχουν ως προαπαιτούμενο τουλάχιστον ένα Β2 επίπεδο ξένης γλώσσας.