Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 104: Ορίζει 120 μαθητές για τα Περιφερειακά Εκκλησιαστικά Λύκεια και Γυμνάσια. Αυτό είναι απαγορευτικό και κακόβουλο όριο, διότι τα Εκκλησιαστικά Σχολεία είναι περιφερειακά Σχολεία και δεν είναι εφικτό στα περισσότερα από αυτά, με εξαίρεση την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, να συγκεντρώσουν αυτόν τον αριθμό. Σε κανένα περιφερειακό Σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν ισχύουν τέτοια όρια... Είναι απαγορευτικά!!! Άρθρο 115: Εισαγωγικές εξετάσεις για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου και τους μαθητές της Α΄ Λυκείου, καθώς και εξετάσεις (τεστ δεξιοτήτων) για τους μαθητές που επιθυμούν να πάρουν μετεγγραφή σε ενδιάμεσες τάξεις (β και γ γυμνασίου και β και γ λυκείου). Όταν στο σύνολο, σχεδόν, της δημόσιας δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δεν ισχύει κάτι τέτοιο, γιατί να εφαρμοστεί στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια; Θα είναι αποτρεπτικό στοιχείο για την εγγραφή μαθητών και μαθητριών στα Σχολεία αυτά. Οι μαθητές, για όσους γνωρίζουν από την πραγματική ζωή και έχουν παρακολουθήσει τα δικά τους παιδιά στο Σχολείο, έχουν και άλλες δραστηριότητες μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων στο Σχολείο (ξενόγλωσσα μαθήματα, φροντιστήρια, αθλητικές δραστηριότητες, μουσική και πολλά άλλα).Εκτός και εάν κάποιοι πιστεύουν ότι με τις 2 ώρες αγγλικών που προβλέπονται για τους μαθητές της Α τάξης των Εκκλησιαστικών Λυκείων αντί τις 3 ώρες που προβλέπονται για τους μαθητές της Α τάξης των Γενικών Λυκείων, θα καλύψουν την ύλη για να δώσουν τόσο για εξετάσεις πιστοποίησης όσο και για να συμμετάσχουν με επάρκεια στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ ΓΕΛ με θέματα κατά 50% από την Τράπεζα Θεμάτων. Άρθρο 116: Το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα για τα Εκκλησιαστικά Λύκεια και Γυμνάσια θα μπορούσε, όπως λέει το Σχέδιο Νόμου, να διαμορφωθεί μέχρι 42 ώρες. Ποιος μαθητής ή μαθήτρια θα θέλει να εγγραφεί και να φοιτήσει στο Εκκλησιαστικό Σχολείο (Λύκειο- Γυμνάσιο), όταν όλα τα Σχολεία (Γυμνάσια και Λύκεια), σχεδόν, της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έχουν από 32 μέχρι 35 ώρες την εβδομάδα. Δηλαδή θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε 3 οκτάωρα και 2 εννιάωρα και ανάμεσα σε 2 επτάωρα και 3 εξάωρα; Τι θα διαλέξουν; Άρθρο 119 και 165: Οι μόνιμοι καθηγητές, οι περισσότεροι από τους οποίους στην Εκκλησιαστική Εκπαίδευση είναι με μεταπτυχιακό και διδακτορικό, μετακινούνται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στη θέση τους θα έλθουν καθηγητές από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με αυξημένα προσόντα, με απόσπαση. Δηλαδή, ποιοι θα έλθουν; Μεταδιδακτορικοί για να διδάξουν στα Εκκλησιαστικά Σχολεία; Φαντάζομαι ότι ούτε το Κολλέγιο Αθηνών έχουν μεταδιδακτορικούς για το Γυμνάσιο και το Λύκειο... Επίσης, τι εξυπηρετεί αυτό; Κρίθηκαν ανεπαρκείς οι υπάρχοντες καθηγητές από ποιους και πότε; Και τέλος ποια εκπαιδευτική μονάδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης λειτουργεί με καθηγητές αποσπασμένους;