• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνα Αϊδωνά' | 13 Ιουλίου 2021, 19:39

    Αν ¨Στόχος της διαμορφωτικής αξιολόγησης¬ είναι να υποστηρίζει τις προσπάθειες επιμόρφωσης και αυτοβελτίωσης του εκπαιδευτικού, με στόχο τη συνεχιζόμενη, ολιστική επαγγελματική του ανάπτυξη και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου", τότε πρέπει να προστεθεί ότι η αξιολόγησή του 1. οφείλει να στηρίζεται σε καταγεγραμμένα πραγματικά δεδομένα και όχι σε υποκειμενικές, γενικόλογες κρίσεις -από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας - και να είναι πλήρως και επιστημονικά τεκμηριωμένη - από τον σύμβουλο εκπαίδευσης (εφόσον η περιγραφική αξιολόγηση θεωρείται ως η πλέον αξιόπιστη και η καταλληλότερη για την αυτοβελτίωση) 2. ο εκπαιδευτικός να έχει πρόσβαση στις εκθέσεις αξιολόγησης και να μπορεί να ζητήσει αιτιολόγηση της όποιας διατυπωμένης κρίσης αλλά και τη δυνατότητα ένστασης (δυνατότητα που ακόμα και οι μαθητές και οι κηδεμόνες έχουν) έτσι ώστε 1. να καθίστανται σαφείς και συγκεκριμένες οι όποιες αδυναμίες του 2. να περιοριστούν τα φαινόμενα ευνοιοκρατίας, αναξιοκρατίας ή αυθαιρεσίας των κρινόντων (εφόσον προκρίθηκε η top down αξιολόγηση, η οποία εγκυμονεί εξ ορισμού παρόμοιες παθογένειες) ευχαριστώ