Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με τις σχετικές διατάξεις του νομοσχεδίου ΄΄διοικητικοποείται΄΄ η δομή της εκπαίδευσης. Όταν δημιουργείς στελέχη ΄΄αξιολογητές΄΄ συμβούλους εκπαίδευσης απαξιωμένους να είστε σίγουροι ότι ο θεσμός θα απαξιωθεί και θα αποτύχει. Όταν τους κάνετε έρμαια στις διαθέσεις του υπερ-εξουσιαστή διευθυντή εκπαίδευσης ο θεσμός του συμβούλου απαξιώνεται και χάνει το κύρος του απέναντι στους εκπαιδευτικούς. Όπως σχεδιάζεται τις δομές, ο σύμβουλος πρέπει να υπάγεται στον επόπτη ποιότητας του νομού και αυτός στον περιφερειακό επόπτη εκπαίδευσης. Αν η επιστημονική και παιδαγωγική καθοδήγηση των εκπαιδευτικών λειτουργεί υπό τον ασφυκτικό διοικητικό έλεγχο της διοίκησης θα αποτύχει στην ουσία των καθηκόντων της. Πώς θα υπάγεται ο σύμβουλος εκπαίδευσης στον διευθυντή εκπαίδευσης όταν κατά τεκμήριο ο σύμβουλος έχει πολύ περισσότερα επιστημονικά προσόντα από τον διευθυντή εκπαίδευσης;