Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφορικά με τη μοριοδότηση του/των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών των υποψηφίων διευθυντών σχολικών μονάδων θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρξει τουλάχιστον διαβάθμιση και να μην μοριοδοτούνται εξίσου όλοι οι τίτλοι καθώς όλες οι σπουδές δεν παρέχουν ικανότητες για την άσκηση διοίκησης. Για παράδειγμα δεν μπορεί ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση να έχει να έχει την ίδια βαρύτητα με ένα μεταπτυχιακό στην (τυχαία επιλογή) εφαρμοσμένη γλωσσολογία. Άλλωστε και στην Ευρώπη (Γαλλία, Αγγλία, Γερμανία ...)οι σπουδές στη διοίκηση θεωρούνται προαπαιτούμενο για την επιλογή διευθυντών σχολικών μονάδων. Καθώς ο στρατηγικός, αλλά και δύσκολος ταυτόχρονα στόχος του Υπουργείου Παιδείας, είναι να αρχίσει η αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών από το Σεπτέμβρη θα πρέπει να προβλέπεται κάποια διαφοροποίηση στη μοριοδότηση των μεταπτυχιακών τίτλων στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, καθώς οι κάτοχοί τους έχουν ειδικευτεί στην αυτοαξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας, την αξιολόγηση ανθρωπίνων πόρων(και σε πολλά άλλα σχετικά πεδία με την διοίκηση ) και θα μπορούσαν να υποβοηθήσουν σημαντικά τις διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα στο πλαίσιο της, σε σχέση με άλλους υποψήφιους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων, λειτουργώντας τοιουτοτρόπως και ανταποδοτικά προς την Πολιτεία και τις ανάγκες της.