• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα Μ' | 14 Ιουλίου 2021, 01:02

    Άρθρο 16: «Αποστολή και αρμοδιότητες των ΚΕΠΕΑ» Παράγραφος 2 Στην αναφορά του ρόλου των ΚΕΠΕΑ λείπει ο παιδαγωγικός ρόλος τους, ώστε πρέπει να προστεθεί Παράγραφος 2β Να διευρυνθεί η περιοχή αρμοδιότητας και παροχής εκπαιδευτικού έργου των ΚΕΠΕΑ και πέραν της Περιφερειακής Ενότητας της έδρας τους, παραμένοντας στα ισχύοντα ποσοστά: 70% εντός Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης στην οποία ανήκουν και 30% από την Επικράτεια. Η υπερτοπικότητα αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικό των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ, ενώ ενισχύει σημαντικά την ανταλλαγή εμπειριών τόσο για τους μαθητές όσο και για τους εκπαιδευτικούς. Η φιλοσοφία της λειτουργίας των ΚΠΕ μέχρι τώρα ήταν αυτή ακριβώς, οι μαθητές να γνωρίσουν άλλα σημεία ενδιαφέροντος τελείως διαφορετικά από την περιοχή τους, την οποία ήδη γνωρίζουν (μαθητές να γνωρίσουν περιοχές μοναδικής φυσικής ομορφιάς και ιδιαίτερης περιβαλλοντικής ή πολιτιστικής αξίας, πέρα από τα σύνορα του νομού τους) Φανταστείτε τα παιδάκια από το νηπιαγωγείο έως το λύκειο να επισκέπτονται το ΚΠΕ της περιοχής τους μόνο. Παράγραφος 3. Να διευρυνθεί η περιοχή αρμοδιότητας και παροχής εκπαιδευτικού έργου των ΚΕΠΕΑ και πέραν της Περιφερειακής Ενότητας της έδρας τους, σύμφωνα με τα ισχύοντα ποσοστά: 70% εντός Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης στην οποία ανήκουν και 30% από την Επικράτεια.