• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Υφαντής' | 14 Ιουλίου 2021, 01:18

    Για το Άρθρο 16, παρ.2 1) εδάφιο α. Να εξεταστεί η αφαίρεση του υποεδαφίου αα) διότι αποτελεί αντικείμενο των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ή Σχολικών Δραστηριοτήτων. Το υποεδάφιο αβ) να αφορά μόνο τα ευρωπαϊκά προγράμματα που σχετίζονται με ΠΕ, και Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία που είναι αντικείμενα των Κ.Ε.ΠΕ.Α. 2) εδάφιο ε. Να διαγραφεί ως αρμοδιότητα των ΚΕΠΕΑ η καταγραφή σε ειδική πλατφόρμα των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων που υλοποιούνται από τις σχολικές μονάδες της Π.Ε. της έδρας των ΚΠΕ, καθώς αυτό εμπίπτει στις αρμοδιότητες των Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Μέσω της ΣΕΚΕΠΕΑ θα υπάρχει η δυνατότητα διάχυσης του περιεχομένου τους στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και του προγραμματισμού των δράσεων των ΚΕΠΕΑ. 3) εδάφια ζ και θ. Να απλουστευθεί η διαδικασία συνεργασιών και διοργάνωσης. Να εμπλέκονται μόνο ο Περιφερειακός Επόπτης Εκπαίδευσης και ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (όπως προτάθηκε σε προηγούμενο σχόλιό μου). Να υπάρξει ρητή αναφορά σε συνδιοργανώσεις μεταξύ Κ.Ε.ΠΕ.Α. και συνεργασίες με Υπευθύνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Σχολικών Δραστηριοτήτων. Για το Άρθρο 16, παρ.3. Να διατηρηθεί ο υπερτοπικός χαρακτήρας των ΚΕ.Π.Ε.Α., αναφορικά με την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η περιοχή αρμοδιότητας κάθε Κ.Ε.ΠΕ.Α. να εκτείνεται στην περιοχή αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης της έδρας του. Κάθε Κ.Ε.ΠΕ.Α. να απευθύνει το 70% των δράσεών του σε μαθητές και εκπαιδευτικούς της περιοχής αρμοδιότητάς του και το 30% σε μαθητές και εκπαιδευτικούς εκτός εμβέλειάς του, από όλη τη χώρα.