Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Το διδακτικό έργο στην ανώτατη εκπαίδευση, για μια θέση όπως του Συμβούλου Εκπαίδευσης, υπερμοριοδοτείται με 2μόρια. Επίσης, θα έπρεπε να αφορά μόνο άσκηση αυτοδύναμου διδακτικού έργου σε Α.Ε.Ι.(σύμφωνα με το ΠΔ. 407/1980) και να μην "ανοίγει" σε τόσες υποπεριπτώσεις.Σε προηγούμενες προκηρύξεις δεν υπήρχε. 2) Η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Π.Σ. ή ΠΕΙ.Σ. γιατί μοριοδοτείται ξεχωριστά με 2 μόρια, που τα χάνουν όλοι οι υπόλοιποι που υπηρέτησαν σε μη Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., αφού η θέση για την οποία μοριοδοτούνται ΔΕν αφορά αποκλειστικά τα Πρότυπα / Πειραματικά σχολεία; Δεν προκηρύσσεται θέση Συμβούλων Εκπαίδευσης για Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ., αλλά Συμβούλων Εκπαίδευσης ΟΛΩΝ των σχολείων.Ωστόσο, λίγα μόρια δίνονται στην άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα. 3) Η συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα:, με τις υπερβολικές έξι (6) μονάδες κατ’ ανώτατο όριο, γιατί δεν εντάσσεται στο 2δ) "Συγγραφικό και ερευνητικό έργο επιστημονικού περιεχομένου συναφούς με το αντικείμενο" της προκηρυσσόμενης θέσης; Ενώ γίνεται αναφορά σε έρευνα στο 2δ) (το λέει και ο τίτλος του πεδίου), η έρευνα μπαίνει σε όχι πολύ σχετικό πεδίο, το 3γ και υπερμοριοδοτείται. 4) Καλό θα ήταν να δίνονται περισσότερα μόρια σε ένα βασικό εφόδιο για τη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης, που είναι η εμπειρία στη θέση αυτή. 5) Στη Διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία μπαίνουν στην ίδα μοριοδότηση πάρα πολλές υποπεριπτώσεις.