Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1)Σύμφωνα με το ΦΕΚ στις 20/1/2021, (6603/ΓΔ4) για την αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, που κληθήκαμε να υλοποιήσουμε στα σχολεία, υπάρχει θεματικός άξονας που αναφέρεται στην «πρόληψη και αντιμετώπιση σχολικής βίας και εκφοβισμού». Ενώ λοιπόν κληθήκαμε να υλοποιήσουμε τέτοιες δράσεις δεν είναι οξύμωρο να μην μοριοδοτούνται σχετικές επιμορφώσεις; Λογικό λοιπόν είναι να προστεθούν στο άρθρο 31 (παράγραφος 2, βγ) επιμόρφωση), σχετικές επιμορφώσεις και μάλιστα αυτές που γίνονται από εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου παιδείας ή υπό την αιγίδα του υπουργείου παιδείας. 2)Στο ίδιο ΦΕΚ κληθήκαμε οι εκπαιδευτικοί για δράσεις που αφορούν ανάπτυξη διαφόρων μορφών εκπαιδευτικού υλικού. Σε αυτή την κατηγορία κατατάσσονται δράσεις που αναφέρονται για παράδειγμα στην πλατφόρμα «Αίσωπος» (για την Ανάπτυξη, Σχεδίαση και Υποβολή και Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων που αναπτύχθηκε από το ΙΕΠ), και το Φωτόδεντρο (αποτελεί την κεντρική e-υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας για τη δευτεροβάθμια και πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Γιατί να μην μοριοδοτούνται αντίστοιχες δράσεις που έχουν υλοποιηθεί από το ίδιο το υπουργείο και να μοριοδοτούνται για παράδειγμα επιμορφώσεις των ΠΕΚΕΣ; 3)Στο ίδιο ΦΕΚ προτείνονται δράσεις για την υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού, και μέρος αυτού αποτελεί η σχεδίαση υλικού και λογισμικών από τον εκπαιδευτικό. Δεν είναι λογικό αντίστοιχες δράσεις για δημιουργία υλικού και εκπαιδευτικών λογισμικών, που προτείνει άλλωστε το υπουργείο παιδείας, να μοριοδοτούνται (συγγραφικό έργο, δ) viii) ;