• Σχόλιο του χρήστη 'Πσναγιώτα Τομπά' | 14 Ιουλίου 2021, 08:46

    Kυρία Υπουργέ, εύχομαι το νομοσχέδιό σας “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις” να φέρει νέα πνοή και ώθηση στην εκπαίδευση ! Με την πανδημία όλος ο εκπαιδευτικός και ο μαθητικός κόσμος έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα και θα είναι δύσκολο να καλυφθεί ο χαμένος χρόνος… Επί των άρθρων 25 και 159 Σύμφωνα με τα άρθρα 25 & 159 του νομοσχεδίου, προβλέπεται ότι η ΣυΕΠ μεταφέρεται από τα Κ.Ε.Σ.Υ., στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ταυτόχρονα, οι 140 εκπαιδευτικοί ΣυΕΠ που υπηρετούμε με οργανική θέση στα Κ.Ε.Σ.Υ. θεωρούμαστε ανεπαρκείς χωρίς καμία προηγούμενη αξιολόγηση του έργου μας και μας αφαιρούνται όλες οι αρμοδιότητες και τα εκπαιδευτικά καθήκοντα ΣυΕΠ που μας έχουν δοθεί ενώ παράλληλα μας δίνονται προσωποπαγείς θέσεις στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. άνευ αντικειμένου ΣυΕΠ. Στα Κ.Ε.Σ.Υ. τοποθετηθήκαμε με το νόμο 4547/2018 χάνοντας την οργανική θέση στην ειδικότητά μας και τώρα θα την ξαναχάσουμε για δεύτερη φορά! Θεωρούμε ότι με την εμπειρία και τη γνώση μας μπορούμε να ενισχύσουμε τις δομές που δημιουργούνται για τον επαγγελματικό προσανατολισμό κατά προτεραιότητα γιατί κανείς στην εκπαίδευση δεν περισσεύει…Με μια τροποποίηση των άρθρων 25 και 159 μπορούν να τεθούν τα θεμέλια για ένα πιο αποτελεσματικό σύστημα παροχής συμβουλευτικής στον επαγγελματικό προσανατολισμό. ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ: Να δοθεί η δυνατότητα σε όσους υπηρετούν ως εκπ/κοί με ειδίκευση ΣυΕΠ στα ΚΕΣΥ να συμμετέχουν κατά προτεραιότητα στη διαδικασία επιλογής για τη στελέχωση των ΓΡΑΣΥΠ καθώς και για τη θέση Υπευθύνου Επαγγελματικού Προσανατολισμού στις Δ.Δ.Ε. Επιπλέον για όσους εκπαιδευτικούς ΣυΕΠ παραμείνουν στα ΚΕΔΑΣΥ με προσωποπαγείς θέσεις θα πρέπει να ορισθούν με σαφήνεια τα καθήκοντα Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού που θα τους ανατεθούν. Στο παρόν προτεινόμενο νομοσχέδιο επίσης δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική η υπηρεσία μας σε θέσεις ΓΡΑ.Σ.Ε.Π., ΓΡΑ.ΣΥ. ΚΕ.ΣΥ.Π. ενώ σε όλες τις προηγούμενες προκηρύξεις και προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων αυτών, η αναγνώριση της υπηρεσίας αυτής ως διδακτικής ήταν σαφώς και ρητώς θεσμοθετημένη. Πιστεύουμε ότι το Υπουργείο Παιδείας θα λάβει σοβαρά υπόψη τα παραπάνω αναφερόμενα σχετικά με τα προκύπτοντα προβλήματα που δημιουργούνται τόσο στην οργανικότητα των θέσεων των εκπαιδευτικών με Εξειδίκευση στη ΣυΕΠ που υπηρετούν στα Κ.Ε.Σ.Υ., όσο και στις αρμοδιότητες τους στο τελικό υπό ψήφιση νομοσχέδιο. Παναγιώτα Τομπά Εκπαιδευτικός με ειδίκευση στη ΣυΕΠ 1o ΚΕΣΥ Β΄ Θεσσαλονίκης