Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αδήριτη ανάγκη να αποκλεισθεί διαταραχή στη συμπεριφορά και προσωπικότητα κάθε εκπαιδευτικού. Για την πληρέστερη αξιολόγηση της προσωπικότητας και της γενικής συγκρότησης του υποψηφίου διευθυντή στη συνέντευξη οφείλεται να θεσπιστεί το να παρίσταται και ψυχολόγος. Η επιστημονική του κατάρτιση του δίνει τη δυνατότητα να διερευνήσει το πώς ένα άτομο αισθάνεται, ενεργεί, σκέπτεται ή αντιλαμβάνεται, τα χαρακτηριστικά προσωπικότητας και τις ικανότητες του και να διερευνήσει τις γνωστικές του ικανότητες και την επαγγελματική καταλληλότητα. Είναι δυνατόν να αριστεύουν σε συνεντεύξεις και να λαμβάνονται υπόψη μόνο τυπικά μετρήσιμα προσόντα; Επίσης, είναι σημαντικό να ληφθεί μέριμνα για τους εκπαιδευτικούς που λαμβάνουν φαρμακευτική αγωγή ή αδυνατούν να τα καταφέρουν στη σχολική τάξη. Δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο και καλείται ο διευθυντής άτυπα να διαχειριστεί τέτοιου τύπου περιστατικά.