Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Χρειάζεται να ενδυναμωθεί ο ρόλος του συμβούλου εκπαίδευσης απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες. Θα μπορούσε να εισαχθεί η έννοια του κριτικού φίλου, ώστε να μπορεί να αναπτύξει σταθερές κοινότητες μάθησης με τους εκπαιδευτικούς ειδικότητας και όχι να αναλώνεται σε αποσπασματικές επιμορφώσεις. Οι δίωρες-τρίωρες επιμορφώσεις δεν φαίνεται να έχουν αποτέλεσματα παρά μόνο αποτελούν πηγή πληροφόρησης και τίποτε άλλο. Ούτε καν οι 36 ωρες επιμορφώσεις που ετοιμάζει το ΙΕΠ, καθώς δεν υπάρχει καμία υποχρεωτικότητα για την εφαρμογή καμίας αλλαγής. Θα μπορούσαν να προβλεφθούν υποχρεωτικές και συγκεκριμένες περίοδοι επιμόρφωσης και στην δευτεροβάθμια και στην πρωτοβάθμια, π.χ. μία μέρα στην αρχή του έτους, μία μέρα στη μέση και μία μέρα στο τέλος του έτους, για την εφαρμογή μόνο μίας θεματικής (π.χ. διαφοροποιημένη διδασκαλία), τη διαμορφωτική της αξιολόγηση στη μέση του έτους και τον αναστοχασμό και την τελική αξιολόγηση στο τέλος του έτους.