• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Γαλάνη' | 14 Ιουλίου 2021, 11:14

    • Στο άρθρο 2 να προστεθεί στη διδακτική προϋπηρεσία ως στδ) Η υπηρεσία με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του μέλους του εκπαιδευτικού προσωπικού ή του Ε.Ε.Π. Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρου Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). • Στο άρθρο 13 για τη «Στελέχωση των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)», παράγραφος 3 να προστεθεί ως διδακτική και η υπηρεσία σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) και Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). • Αρθρο 13-Παράγραφος 3 Η κάλυψη των θέσεων των περ. α΄ και β΄ της παρ. 1 (δηλ. Εκπαιδευτικών με εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.)) γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, με μετάθεση, μετάταξη, απόσπαση ή διάθεση ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ή ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή Κ.Ε.Σ.Υ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ή Κ.Δ.Α.Υ. • Το άρθρο 15 (που αφορά στις Ε.Δ.Υ.), παράγραφος 11 να τροποποιηθεί ως εξής: Οι ώρες συνεδριάσεων της Ε.Δ.Υ. ανήκουν για τον πρόεδρο αυτής και τον εκπαιδευτικό της περ. β΄ της παρ. 3 και για τα υπόλοιπα μέλη στο διδακτικό τους ωράριο. • Το άρθρο 51 παράγραφος 6 να τροποποιηθεί ως εξής: Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. υποχρεούνται να εκδίδουν τις αξιολογικές εκθέσεις σε εύλογο χρονικό διάστημα, για το οποίο θα αποφανθεί η Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (να μην υπάρχει η αυστηρή προθεσμία των 60 ημερών, που είναι ανέφικτη ειδικά στα ΚΕΣΥ της Αττικής). • Το άρθρο 52 παράγραφος 3, να τροποποιηθεί ως εξής: Για τη διαμόρφωση του Ε.Π.Ε., καθώς και για κάθε άλλο θέμα που αφορά στη διαδικασία αξιολόγησης και υποστήριξης, τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. συνεργάζονται υποχρεωτικά με την Ε.Δ.Υ., τους γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών ή και τους μαθητές, μέσω πρωτοκόλλου συνεργασίας. Η άποψη των γονέων ή κηδεμόνων λαμβάνεται υποχρεωτικά υπόψη για την τελική διαμόρφωση του Ε.Π.Ε. και για την τελική αξιολογική έκθεση. Το υποχρεωτικά να αντικατασταθεί με το προαιρετικά. • Άρθρο 15 και 159 παρ. 8 Να δίνεται η δυνατότητα υπηρεσιακών μεταβολών για τους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού • Αναλογία συμβούλων ΕΕΠ για όλες τις ειδικότητες, αύξηση συμβούλων σε ΠΕ25, ΠΕ21, ΠΕ28, ΠΕ29 • Να δοθούν θέσεις συμβούλων ΕΒΠ σε μέλη ΕΒΠ με αυξημένα προσόντα • Ως προς την αξιολόγηση να καθορίζονται άξονες όπως αποτίμηση αναγκών, ενδιαφερόντων, συνθηκών (αίθουσες, υλικοτεχνική υποστήριξη) και να συνυπολογίζονται στο αν οι υπήρξαν οι συνθήκες για την επιτέλεση του έργου του εκπαιδευτικού, ΕΕΠ, ΕΒΠ. • Υπέρμετρη συσσώρευση αρμοδιοτήτων των διευθυντών σχολικών μονάδων, μονοπρόσωπη εξουσία, αποδόμηση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων. • Η αξιολόγηση μέσα από γραφειοκρατικές δικλείδες θα αποτελεί το κύριο έργο, παραμερίζοντας τον εκπαιδευτικό ρόλο του σχολείου και τον εστιασμό στους μαθητές. • Η αυτονομία των σχολικών μονάδων οδηγεί σε ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης και στη δημιουργία πλούσιων και φτωχών σχολείων. • Η επιλογή των μελών ΕΔΥ δεν μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από μονοπρόσωπο όργανο, δηλαδή τον προϊστάμενο του ΚΕΔΑΣΥ. Χρειάζεται να τεθεί στον κανονισμό λειτουργίας των ΚΕΔΑΣΥ η συμβολή συλλογικού οργάνου.