Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου | 14 Ιουλίου 2021, 11:25
Σχόλια στο Άρθρο 17: «Οργάνωση και στελέχωση των ΚΕΠΕΑ» Παράγραφος 1 Λόγω του εύρους των αρμοδιοτήτων και των αντικειμένων εργασίας, προτείνουμε και θεωρούμε επιβεβλημένο για την εύρυθμη λειτουργία και αποτελεσματική επίτευξη των στόχων και της αποστολής των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ τη διεύρυνση του αριθμού μελών κάθε ΚΠΕ από 5 έως 7, σε συνάρτηση με τον αριθμό των σχολικών μονάδων των Περιφερειακών Ενοτήτων της έδρας τους. Στην Παιδαγωγική ομάδα (Π.Ο.) μπορεί να συμμετέχουν όλες οι ειδικότητες σύμφωνα με τα προσόντα τους ώστε να ακολουθούνται και οι αρχές της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Στην Π.Ο. να μετέχουν τουλάχιστον: α) δύο (2) εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, από τους οποίους ένας (1) τουλάχιστον του κλάδου ΠΕ60 Νηπιαγωγών ή του κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων. Παράγραφος 2. Ο Προϊστάμενος του Κ.Ε.ΠΕ.Α. εκτός από διοικητικά, επιστημονικά, παιδαγωγικά ασκεί και εκπαιδευτικά καθήκοντα. Αρμόδιο όργανο για την επιλογή του Προϊσταμένου των Κ.Ε.ΠΕ.Α. να είναι το Περιφερειακό Συμβούλιο Επιλογής μέσα από αξιολογικό πίνακα σε επίπεδο Περιφέρειας Εκπαίδευσης και όχι το Τοπικό Συμβούλιο σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Άλλωστε τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. είναι περιφερειακές εκπαιδευτικές δομές που υπάγονται στον Περιφερειακό Διευθυντή και όχι τοπικές δομές που υπάγονται στον Διευθυντή Εκπαίδευσης. Παράγραφος 4. Η περιγραφόμενη στο Σχέδιο νόμου σύνθεση της Σ.Ε.Κ.Ε.ΠΕ.Α. είναι πολυπληθής και δυσλειτουργική. Προτείνεται η Σ.Ε.Κ.Ε.ΠΕ.Α. να αποτελείται από ευέλικτο και λειτουργικό σχήμα. Να περιλαμβάνει α. τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας β. τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (όπως έχει προταθεί στον σχολιασμό του Άρθρου 8) γ. τους Προϊσταμένους των Κ.Ε.ΠΕ.Α. και δ. τους Υπεύθυνους Περ. Εκπαίδευσης ή Σχολ. Δραστηριοτήτων της Περιφέρειας.