Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Μέλος Π.Ο. ΚΠΕ | 14 Ιουλίου 2021, 11:16
Για το άρθρο 2 παρ.1 εδάφιο στ. Σε σχέση με τη διδακτική υπηρεσία στα ΚΠΕ: 1) Για πρώτη φορά ΔΕΝ αναφέρεται - από τη λειτουργία των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.) το 1993 - ως ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, η υπηρεσία σε Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) (μετονομασία των Κ.Π.Ε.). σε αντίθεση με όλους τους Νόμους και τις Υπουργικές Αποφάσεις (με πιο πρόσφατη την Υ.Α. Φ7/104389/Δ7/13-08-2020 που βασίζεται στο Νόμο 4713/2020, άρθρο 15) ανέφεραν ρητά ότι «Η υπηρεσία σε ΚΠΕ προσμετράται ως διδακτική σε τύπο σχολικής μονάδας αντίστοιχης με οργανική θέση του εκπαιδευτικού». 2. Ο θεσμός των ΚΠΕ το μοναδικό ίσως πανεθνικό δημόσιο δίκτυο ΚΠΕ στην Ευρώπη σε αντίθετη περίπτωση θα υποβαθμιστεί με απρόβλεπτες συνέπειες διότι κανείς εκπαιδευτικός δεν θα θέλει να πάει σε μια δομή Περιβαλλοντικής ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ όπου ΔΕΝ θα αναγνωρίζεται το διδακτικό του έργο που όλοι ξέρουν πως συνέχεια ασκεί. Ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της αδικίας με συμπερίληψη της υπηρεσίας σε Κ.Ε.ΠΕ.Α / Κ.Π.Ε. ως διδακτική και την τροποποίηση -με προσθήκη των Κ.Ε.ΠΕ.Α. του άρθρου 2 παρ.1 εδάφιο στ. ως εξής: “στ) Διδακτική υπηρεσία: στα) η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ε.Κ., σε Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) ή σε Κ.Ε.Α. ή σε Κ.Π.Ε, στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.) που λειτουργούν στις μονάδες αυτές ή ως παραρτήματά τους, καθώς και σε Τμήματα Ένταξης (T.E.), προγράμματα παράλληλης στήριξης και σε προγράμματα για κατ’ οίκον διδασκαλία μαθητών”