• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ' | 14 Ιουλίου 2021, 11:47

    ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Άρθρο 51 Αναφέρει το άρθρο 51 στην παρ.2 ότι " ....Οι αποφάσεις για κατάλληλο πλαίσιο στήριξης, παράλληλη στήριξη, κατ’ οίκον διδασκαλία, όπου απαιτείται εξειδίκευση ειδικής αγωγής και παροχή Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) επανακαθορίζονται σε χρονικά διαστήματα που προσδιορίζονται υποχρεωτικά στην αξιολογική έκθεση του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Το χρονικό διάστημα ισχύος της αξιολογικής έκθεσης του δεύτερου εδαφίου δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τρία (3) σχολικά έτη" Πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εξαίρεσης από αυτή τη διάταξη περιπτώσεων μαθητών που από την Πρωτοβάθμια αξιολογούνται και πηγαίνουν στην Δευτεροβάθμια και οι Ειδικές Ανάγκες τους είναι τέτοιες που (δυστυχώς αλλά υπάρχουν κι αυτές) δεν περιμένουμε να έχουμε κάποια ουσιαστική μεταβολή πχ μαθητές με ποσοστά αναπηρίας από ΚΕΠΑ πάνω από 67% (με αναγραφόμενη ισχύ εφ΄ όρου ζωής ή χρονική ισχύ που να καλύπτει τη φοίτηση στη Δευτεροβάθμια), λόγω των Ειδικών Αναγκών τους (Αυτισμός , Πολυαναπηρίες κτλ).Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούμε άδικα αυτούς τους μαθητές και γονείς, ταλαιπωρούνται ήδη αρκετά και επίσης αυξάνουμε χωρίς λόγο το φόρτο εργασίας που ήδη είναι αρκετός. Όπως επίσης και γνωματεύσεις μαθητών που πηγαίνουν από την Πρωτοβάθμια στην Δευτεροβάθμια με προτεινόμενο πλαίσιο το ΤΕ ή φοίτηση σε ΣΜΕΑΕ (πχ ΕΕΕΕΚ). Άρθρο 52 Πρέπει να υπάρξει ρητή αναφορά ότι οι αιτήσεις γονέων για αξιολόγηση από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ δεν θα γίνονται απευθείας στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ αλλά στο σχολείο φοίτησης και θα διαβιβάζονται στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ από το σχολείο αφού πρώτα ακολουθηθεί η διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 52. Διαφορετικά δημιουργούνται προβλήματα λειτουργίας και τήρησης της διαδικασίας η οποία και μεταβάλλεται από ουσιαστική σε μια διαδικαστική μεταβίβασης ευθύνης (πχ στέλνουν σχολεία απευθείας τους γονείς ή έρχονται γονείς εν αγνοία των σχολείων κτλ). Εξαιρείται φυσικά η περίπτωση της παραγράφου 2 του άρθρου 157.