Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναφέρομαι στο σχέδιο νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» και ιδιαίτερα στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης. Ως κριτήριο αξιολόγησης στην Αγγλική Γλώσσα αναφέρεται το προεδρικό διάταγμα του Υπουργείου Εσωτερικών 2001. Η αναφορά αυτή του Υπουργείου Παιδείας στο π.δ. του 2001 βασίζεται στο νόμο Γαβρόγλου 4547 Ιούνιος 2018. Ο νόμος αυτός δεν πρέπει να συνεχίσει να ισχύει διότι καταργεί τον ανταγωνισμό και την ελεύθερη αγορά και στηρίζει τα μονοπώλιά . Πρέπει να επανέλθει η ισχύς του π.δ. 2001 του Υπουργείου Εσωτερικών, όπως όμως αυτό έχει τροποποιηθεί πάλι από το Υπουργείο Εσωτερικών με τα π.δ. 2006 και 2007 και ισχύει σήμερα. Σήμερα υπάρχουν πολλοί εξεταστικοί φορείς στην Ελλάδα αναγνωρισμένοι από το ΑΣΕΠ και οι υποψήφιοι επιλέγουν σε ποιες εξετάσεις θα συμμετέχουν. Δεν είναι δυνατόν να ισχύουν άλλα κριτήρια για την πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ και άλλα για την αξιολόγηση και τις προαγωγές. Επιθυμεί το Υπουργείο Παιδείας να δημιουργήσει αναστάτωση και ενστάσεις στους Δημόσιους Υπαλλήλους τέτοια εποχή; Επιθυμεί να διαχωρίσει τη θέση του από τις αποφάσεις του Υπουργείου Εσωτερικών; Η παρερμηνεία του νόμου 4547 Ιουνίου 2018 πρέπει να διευκρινιστεί. Πρέπει λοιπόν να αναφέρεται στους νόμους του Υπουργείου Παιδείας, όσον αναφορά την πιστοποίηση της Αγγλικής Γλώσσας, το π.δ. 2001 όπως έχει τροποποιηθεί από τα π.δ. 2006 και 2007. Να αναφέρεται επίσης ότι οι εξετάσεις θα πιστοποιούν και τις 4 γλωσσικές δεξιότητες (παραγωγή γραπτού λόγου, παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση προφορικού λόγου, δηλαδή writing, speaking, reading and listening)