Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ | 14 Ιουλίου 2021, 15:02
ΑΡΘΡΟ 51 ΠΑΡ. 3 • Tα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν μαθητές που φοιτούν μέχρι και την Α΄ τάξη Λυκείου όλων των τύπων και δεν έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18) έτος της ηλικίας τους. Αδυνατούμε να αντιληφθούμε γιατί εξαιρούνται από τις υποστηρικτικές υπηρεσίες οι μαθητές των δύο τελευταίων τάξεων του Λυκείου, καθώς εκπαιδευτικές και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες μπορούν να προκύψουν και σε μεγαλύτερης ηλικίας μαθητές, όπως είναι αυτονόητο. Επίσης, φαίνεται να υφίσταται διάκριση εναντίον των μαθητών αυτών, καθώς εξακολουθούν να φοιτούν στις σχολικές μονάδες του Υπουργείου Παιδείας, αλλά στερούνται τις υπηρεσίες των υποστηρικτικών δομών του ίδιου Υπουργείου. Σε κάθε περίπτωση είναι τουλάχιστον αντιδεοντολογικό και αντιεπιστημονικό να ζητάμε από τους εκπαιδευτικούς και μέλη ΕΕΠ να στερήσουν τις υπηρεσίες τους από ένα μαθητή ή μια μαθήτρια πχ. με αυτοκτονική συμπεριφορά, όταν μάλιστα το σχολείο καλεί σε υποστήριξη, με τον ισχυρισμό ότι φοιτά πχ. στη Β΄ Λυκείου! Συμφωνώ με την τοποθέτηση του Σ.Ε.Ε.ΠΕ. Αττικής, συμπληρώνοντας πως από την επαγγελματική μας εμπειρία έχουμε διαπιστώσει πως εκπαιδευτικές (γενικές και ειδικές) και ψυχοκοινωνικές δυσκολίες έχουν διαγνωστεί σε ένα μικρό αλλά καθόλου ευκαταφρόνητο αριθμό μαθητών Β΄ και Γ΄Λυκείου. Δυσκολίες δε, οι οποίες δεν έχουν ανιχνευθεί εγκαίρως και έχουν επηρεάσει αρνητικά και πολυεπίπεδα ( μαθησιακά, συναισθηματικά και κοινωνικά) την εξέλιξη των μαθητών. Αλεξάνδρα Πιπλικάτση. Εκπαιδευτικός ΕΑΕ 1ο ΚΕΣΥ Πειραιά.