Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Ματσούκα Γ. | 14 Ιουλίου 2021, 16:21
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΚΠΕ Εκτός από την αναγνώριση της διδακτικής προϋπηρεσίας όσων υπηρετούν ή υπηρέτησαν σε ΚΠΕ, που αποτελεί το βασικότερο γνώρισμα του εκπαιδευτικού τους έργου και αυτοδίκαια βάσει καθηκοντολογίου νομιμοποιούνται να λάβουν, θεωρούμε ιδιαιτέρως σημαντική επίσης την κατοχύρωση του δικαιώματος υπηρεσιακής εξέλιξής τους (δικαίωμα που ο νέος νόμος τους αποστερεί), ισότιμα προς τα άλλα στελέχη της εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια οριζόντια θέση με τα ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ στο διοικητικό οργανόγραμμα των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης και που αξιολογούνται με τα ίδια κριτήρια και υποκριτήρια, τόσο με βάσει πίνακες μορίων όσο και μέσω συνέντευξης. • Τόσο α) η ένταξή των προϊσταμένων ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ στον πίνακα της παραγράφου 2 του άρθρου 28 ώστε να θεμελιώνουν δικαίωμα διεκδίκησης άλλων θέσεων ευθύνης, β) η μοριοδότηση της θέσης ευθύνης με 0,75 ανά έτος και μέχρι 6 μόρια και γ) η επιλογή τους από Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής, βελτιώσεις που δεν επιφέρουν κανένα απολύτως οικονομικό κόστος στην Πολιτεία, • όσο και η απόδοση του επιδόματος θέσης των 275 ευρώ, που αθροιστικά για τα 53 ΚΠΕ επιφέρει ελάχιστο οικονομικό κόστος για την Πολιτεία, καθώς η διαφορά είναι μόλις 125 ευρώ για κάθε ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ, ως διορθωτικές αλλαγές-σημεία θεραπείας του νόμου-θεωρούμε ότι συμβάλουν αφ’ ενός στην ορθολογική και δίκαιη αποτίμηση του έργου των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ βάσει του ίδιου του νόμου, αφ’ ετέρου στην απόδοση αισθήματος δικαίου και ανταμοιβής στους εκπαιδευτικούς των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ για το πολυσύνθετο έργο που προσφέρουν στην Πολιτεία, καθώς επίσης και στην εδραίωση του ίδιου του κύρους του θεσμού των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ στον εκπαιδευτικό χάρτη της χώρας και του ρόλου που καλούνται να παίξουν και που ο ίδιος ο νόμος τους αποδίδει έτσι κι αλλιώς τόσο σε επίπεδο διοικητικής οργάνωσης όσο και στο επίπεδο της εκπαιδευτικής τους αποστολής για την επίτευξη της αειφορίας και της διαχείρισης της περιβαλλοντικής κρίσης.