Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΚΠΕ Σικυωνίων | 14 Ιουλίου 2021, 17:58
Άρθρο 5: «Περιφερειακό Συμβούλιο Εποπτών» Παράγραφος 1 - (σελίδα 18)… Προτείνουμε τη θέσπιση θέσης Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (βλ. παρακάτω, άρθρο 6) έναν για κάθε Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης (σε σύνολο 13 στην Επικράτεια), γιατί στο νόμο δεν προβλέπεται πουθενά στέλεχος εκπαίδευσης που να επιλαμβάνεται ζητήματα επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης των εκπαιδευτικών στο διακριτό επιστημονικό πεδίο της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία και να συμμετέχει στη λειτουργία και οργάνωση της ΣΕΚΕΠΕΑ. Το στέλεχος αυτό θα έχει αυξημένα προσόντα στο πεδίο της ΠΕ/ΕΠΑ, θα έχει εμβέλεια έργου σε περιφερειακό επίπεδο και επί του συνόλου των ΚΠΕ της εκπαιδευτικής του περιφέρειας, θα συμμετέχει σε όλα τα όργανα επιλογής, υποστήριξης, αξιολόγησης των ΚΕΠΕΑ με βαρύνοντα ρόλο, και ως υπερκείμενος των ΚΕΠΕΑ θεσμός και με εμβέλεια εποπτείας σε όλα τα ΚΕΠΕΑ της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, προτείνουμε να υπάγεται στον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης. Προς το σκοπό αυτό προτείνουμε επίσης: Συμπερίληψη του Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία στο Περιφερειακό συμβούλιο Εποπτών, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η δυνατότητα υποστήριξης των κύριων θεματικών που σχετίζονται με την ΠΕ/ ΕΠΑ, καθώς και η διαδικασία επιλογής των υποψηφίων και στελέχωσης των ΚΠΕ. Άρθρο 6: «Επόπτης ποιότητας της Εκπαίδευσης» Προτείνουμε, καθώς θεωρούμε ότι υπάρχει ουσιαστικό κενό στην επιστημονική καθοδήγηση και εποπτεία καθώς και την οργάνωση και το συντονισμό των ΚΕΠΕΑ σε επίπεδο περιφέρειας, σύσταση/θέσπιση μίας (1) θέσης Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, η οποία θα καταλαμβάνεται από εκπαιδευτικό που διαθέτει τα απαραίτητα επιστημονικά προσόντα στο διακριτό επιστημονικό πεδίο της ΠΕ/ΕΠΑ.