Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα ΚΔΑΥ, μετέπειτα ΚΕΔΔΥ και τέλος ΚΕΣΥ έχουν εκπαιδευτικό προσανατολισμό και αποσκοπούν στην υποστήριξη των σχολικών μονάδων, των μαθητών, στην υποστήριξη, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών, γονέων και κοινωνίας. Η διεπιστημονική ομάδα αποτελείται από ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό και εκπαιδευτικό. Όταν κριθεί αναγκαίο ο μαθητής δύναται να αξιολογηθεί από λογοπεδικό, φυσιοθεραπευτή ή εργοθεραπευτή. Ο εκπαιδευτικός, ασκεί τα καθήκοντα του εκπαιδευτικού και δεν μπορεί να προσμετράται η προϋπηρεσία ως διοικητική. Ο ψυχολόγος φροντίζει για την προαγωγή της ψυχοσυναισθηματικής, κοινωνικής και γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών και την ενδυνάμωση όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επομένως, φαίνεται ξεκάθαρα πως η προϋπηρεσία έχει διδακτικό χαρακτήρα και όχι διοικητικό. Τέλος, ο κοινωνικός λειτουργός έχει αρμοδιότητα για θέματα προαγωγής της ψυχοκοινωνικής και γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών με βάση τις αρχές των ίσων δικαιωμάτων και ευκαιριών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Και εδώ επίσης φαίνεται ξεκάθαρα πως η προϋπηρεσία είναι διδακτική και όχι διοικητική.