Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχόλιο επί του ΆΡΘΡΟΥ 2: Η προϋπηρεσία σε ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ, ΚΕΔΑΣΥ αναγνωριζόταν ως διδακτική σύμφωνα με τον ν.3699/2008 και ν.4547/2018. Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας και το καθηκοντολόγιο του ΕΕΠ ασκείται υποστηρικτικό έργο σε μαθητές, γονείς και στα σχολεία (μέσα και έξω από την τάξη) μέσω και του Εξατομικευμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος. Σε καμία περίπτωση δεν ασκείται διοικητικό έργο. Επίσης και από την περιγραφή του σκοπού και των αρμοδιοτήτων των ΚΕΔΑΣΥ (άρθρο 9), αναφέρεται εκτενώς το υποστηρικτικό έργο μέσω της υλοποίησης εκπαιδευτικών και ψυχοκοινωνικών παρεμβάσεων, δράσεων πρόληψης και ενίσχυσης δεξιοτήτων σε μαθητές και παροχής συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς, όπως ακριβώς πραγματοποιείται και στα σχολεία. Βελτιωτική πρόταση: ΆΡΘΡΟ 2 Ορισμοί στ) Διδακτική υπηρεσία: ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΟ στ) το στδ) Η υπηρεσία με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του μέλους του εκπαιδευτικού προσωπικού ή του Ε.Ε.Π. Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) ή Κέντρου Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρου Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.). Έτσι αφαιρείται το ζ)