Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 159 Υπηρεσίες ΣΥΕΠ πρέπει και οφείλουν να συνεχίσουν να παρέχουν τα ΚΕΔΑΣΥ στα πλαίσια της πολυδιάστατης και διεπιστημονικής αποστολής τους (όπως τα ΚΕΣΥ)! Με βάση την εμπειρία μου σε ΚΕΣΥ, οι γονείς που προσέρχονται στην Υπηρεσία μας ζητούν συνοδευτικές πληροφορίες για επαγγελματικές-εκπαιδευτικές επιλογές των παιδιών ενώ αντιμετωπίζονται πολλά θέματα που αφορούν περιστατικά, σχολεία ακόμη και την επιμόρφωση όλα διεπιστημονικά με τη συνεργασία πάντοτε Συμβούλου Σταδιοδρομίας-Ψυχολόγου-Κοινωνικού Λειτουργού-Εκπαιδευτικού! Μέσα στην Πανδημία λειτουργήσαμε Γραμμή Υποστήριξης για τις Πανελλαδικές-πλατφόρμα επιμόρφωσης-εκπαιδευτικό υλικό και πολλά άλλα ως παρεμβάσεις, σε συνεργασία με άλλες ειδικότητες, που έδωσαν λύσεις! Διεθνώς (π.χ. Εργαστήρια Σχολικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίων κα) άλλωστε επικρατεί τάση Διεπιστημονικότητας στις Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες και με χρήση Νέων Τεχνολογιών (πιστεύω πως χρειάζεται και η προσθήκη της ειδικότητας Παιδοψυχίατρου στα νέα ΚΕΔΑΣΥ για την εκπλήρωση στόχων-υπήρχαν και θα πρόσφεραν)