Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ | 14 Ιουλίου 2021, 21:55
Συμφωνώ με τα σχολια του ΜΑΝΟΣ στη σελιδα 27 οτι στο αρθρο 31 Στην μοριοδότηση της επιμόρφωσης Β1 και Β2 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. θα μπορούσε να γίνει προσθήκη μοριοδότησης για την παρακολούθηση επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στις Τ.Π.Ε. (0,25 μονάδες),αφού δεν έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση όσων επιμορφώθηκαν στο Β1 (και στο Β2) επίπεδο λόγω των lockdown και οι εξετάσεις αναβλήθηκαν. 3.Η γνώση ξένης γλώσσας αποδεικνύεται σύμφωνα με το άρθρο 28 του π.δ. 50/2001 (Α΄39),στο οποίο γίνεται αναφορά στα πανεπιστήμια «Cambridge ή Michigan ή άλλων πανεπιστημίων δημόσιου χαρακτήρα». Μήπως θα ήταν πιο σωστό η αναφορά να περιλαμβάνει τα πιστοποιητικά που είναι ανα γνωρισμένα από τον ΑΣΕΠ. Συμφωνώ επίσης με τα σχολια της Κάτια Κ σελίδα 27 ότι στο άρθρο 2 δεν αναγνωρίζεται ως διδακτική η υπηρεσία μας σε θέσεις ΓΡΑΣΕΠ, ΓΡΑΣΥ και ΚΕΣΥΠ, ενώ σε όλες τις προηγούμενες προκηρύξεις και προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κάλυψη των θέσεων αυτών η αναγνώριση της υπηρεσίας αυτής ως διδακτικής ήταν σαφώς και ρητώς θεσμοθετημένη. Ενδεικτικά αναφέρεται: • ο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4547-12 Ιουν 2018 Παρακαλούμε να διορθωθεί το άρθρο και να λογίζεται ως διδακτική υπηρεσία η υπηρεσία υπό την ιδιότητα του… του υπευθύνου ή του αποσπασμένου εκπαιδευτικού σε Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.), Γραφείο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΓΡΑ.Σ.Ε.Π.), Γραφείο Συμβουλευτικής (ΓΡΑ.ΣΥ.)