Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΥ | 14 Ιουλίου 2021, 21:15
Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 31 του προς διαβούλευση νομοσχεδίου "Η κάλυψη των θέσεων των περ. α΄ και β΄ της παρ. 1 γίνεται με την τοποθέτηση εκπαιδευτικών και μελών του Ε.Ε.Π., κατά περίπτωση, με μετάθεση, μετάταξη απόσπαση ή διάθεση ύστερα από αίτησή τους, εφόσον έχουν συμπληρώσει διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, από τα οποία τρία (3) τουλάχιστον έτη σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.. Για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ή μέλη του Ε.Ε.Π.. Οι θέσεις των περ. α΄ και β΄ της παρ. 1, που αποδίδονται σε μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας, καλύπτονται κατ’ αποκλειστικότητα από μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας μόνο στις περιπτώσεις που οι θέσεις πληρούνται με μετάθεση ή μετάταξη. Οι διοικητικές θέσεις των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύναται να καλύπτονται και με αποσπάσεις εκπαιδευτικών." Είναι σημαντικό, αρχικά, να αναγνωρίζεται και η προυπηρεσια που έχει αποκτηθεί ήδη στην υπηρεσία (ΚΔΑΥ, ΚΕΔΔΥ, ΚΕΣΥ) καθώς ο εκπαιδευτικός που θα τοποθετείται, ωφέλιμο είναι, να γνωρίζει την διαδικασία έκδοσης γνωμάτευσης προκειμένου να μην χάνεται πολύτιμος χρόνος. Όταν η υπηρεσία λειτουργεί με πλήρως καταρτισμένους συναδέλφους λειτουργεί πιο αποτελεσματικά και πιο παραγωγικά. Επιπλέον, κρίνεται σημαντικό ν΄αποσαφηνιστεί ότι οι εκπαιδευτικοί που στελεχώνουν την υπηρεσία, απο τη στιγμή που συντάσσουν και προτείνουν τα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα των μαθητών λαμβάνοντας υπόψη τους την διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων, θα λαμβάνουν διδακτική προυπηρεσία. Η συγγραφή της γνωμάτευσης που περιλαμβάνει εξατομικευμένες εκπαιδευτικές προτάσεις και διδακτικές παρεμβάσεις δεν είναι δυνατόν να λογίζεται ως διοικητικό έργο.