Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ Τα ΚΠΕ/KΕΠΕΑ είναι οι εκπαιδευτικοί φορείς που ακριβώς χρειαζόμαστε σήμερα και περισσότερο από ποτέ. Πρέπει να στελεχωθούν με πολύ μεγαλύτερες ομάδες εκπαιδευτικών ώστε να είναι σε θέση να εκπαιδεύουν όσο γίνεται περισσότερους μαθητές. 4 ή 6 άτομα σαφώς είναι πολύ λίγα για να μπορέσουν να επιτελέσουν το ρόλο που καλούνται και πρέπει να παίξουν. Είναι ένας εκπαιδευτικός θεσμός που πρέπει να πρωταγωνιστήσει στο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας. Όλοι συμφωνούμε πως η κλιματική κρίση, η υγειονομική κρίση και η ενεργειακή διαχείριση είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε. Οι κυβερνήσεις θα δοκιμαστούν στη διαχείριση των προβλημάτων αυτών. Δεν αρκούν μόνο τα μέτρα αντιμετώπισης κρίσεων. Απαιτείται η συμβολή των πολιτών και αυτό προϋποθέτει παιδεία. Εμβόλιο υπάρχει, κι όμως οι πολίτες δεν εμβολιάζονται. Χρειάζεται να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν οι πολίτες και ο βασικότερος μηχανισμός που διαθέτουν τα κράτη για να το πετύχουν αυτό είναι η περιβαλλοντική εκπαίδευση. Η Ελλάδα έχει την τύχη να διαθέτει έναν θεσμοθετημένο εκπαιδευτικό φορέα διεθνώς καταξιωμένο και πολλαπλώς αξιολογημένο συνεχώς: τα ΚΠΕ. Η Κυβέρνηση μπορεί και πρέπει να «επενδύσει» σε αυτά και να συμπεριλάβει τη στήριξή τους στο σχεδιασμό διαχείρισης της περιβαλλοντικής κρίσης. Μέσα από το νέο νόμο είναι ευκαιρία να ενισχύσει τα ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ σε διοικητικό επίπεδο και ανθρώπινο δυναμικό, δίνοντας κίνητρα στους εκπαιδευτικούς για να λειτουργήσουν.