Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΕ ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ, άρθρο 28 και 29 Ιδιαιτέρως σημαντική είναι η κατοχύρωση του δικαιώματος της υπηρεσιακής εξέλιξης των προϊσταμένων ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ (που ο νέος νόμος αποστερεί), ισότιμα προς τα άλλα στελέχη της εκπαίδευσης που βρίσκονται στην ίδια οριζόντια θέση με τα ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ στο διοικητικό οργανόγραμμα των Περιφερειακών Δ/νσεων Εκπ/σης και που αξιολογούνται με τα ίδια κριτήρια και υποκριτήρια, τόσο με βάσει πίνακες μορίων όσο και μέσω συνέντευξης. α)Θα πρέπει ο Προϊστάμενος ΚΕ.Π.Ε.Α. να ενταχθεί στα στελέχη και στη διαδικασία επιλογής με αξιολογικό πίνακα της παραγράφου 2 του άρθρου 28 σε επίπεδο Περιφέρειας Εκπαίδευσης. β) Να προβλεφτεί επίδομα θέσης ευθύνης του Προϊσταμένου ΚΕ.Π.Ε.Α. αντίστοιχο με το επίδομα Διευθυντή Σχολικής Μονάδας (τουλάχιστον Γυμνασίων ή 4/θεσιων και άνω Δημοτικών Σχολείων) γ) Η θέση ευθύνης του να μοριοδοτηθεί με 0,75/έτος και μέχρι 6 μόρια δ) Να ενταχθεί, ο Προϊστάμενος ΚΕ.Π.Ε.Α, στα στελέχη, η θητεία των οποίων αποτελεί πρόσθετη προϋπόθεση για την υποβολή υποψηφιότητας για τις θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (άρθρο 29 παράγραφος 2). ε) Η επιλογή του να γίνεται από τα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής στ). Οι υποψήφιοι για τις θέσεις προϊσταμένων Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για όλα τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. μίας τουλάχιστον Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αυτές οι αλλαγές του νόμου-συμβάλουν αφενός στην ορθολογική και δίκαιη αποτίμηση του έργου των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ βάσει του ίδιου του νόμου, αφ’ ετέρου στην απόδοση αισθήματος δικαίου και ανταμοιβής στους εκπαιδευτικούς των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ για το πολυσύνθετο έργο που προσφέρουν αλλά επίσης και στην εδραίωση του ίδιου του κύρους του θεσμού των ΚΠΕ/ΚΕΑ/ΚΕΠΕΑ στον εκπαιδευτικό χάρτη της χώρας και του ρόλου που καλούνται να παίξουν και που ο ίδιος ο νόμος τους αποδίδει έτσι κι αλλιώς τόσο σε επίπεδο διοικητικής οργάνωσης όσο και στο επίπεδο της εκπαιδευτικής τους αποστολής για την επίτευξη της αειφορίας και της διαχείρισης της περιβαλλοντικής κρίσης