Αρχική Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΣχόλιο του χρήστη Ευσταθία Ζιούβα | 14 Ιουλίου 2021, 23:29
Άρθρο 58: Σε περίπτωση που εκπαιδευτικός απέχει από την αξιολόγηση επειδή καλύπτεται από τον συνδικαλιστικό του φορέα τότε η ποινή των 8 χρόνων έρχεται σε αντίθεση με το άρθρο 23 του συντάγματος περί συνδικαλιστικής ελευθερίας. Άρθρο 62, 63: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών με τον τρόπο που προτείνεται οδηγεί τους εκπαιδευτικούς σε κλίμα ανταγωνιστικό και, συνεχούς εγρήγορσης. Πρέπει να ασχολούνται συνεχώς με την εργασία τους (παιδαγωγικό και διοικητικό μέρος). Επιπλέον θα έχει και άλλες υποχρεώσεις όπως εσωτερική αξιολόγηση σχολικής μονάδας, σύμβουλος σχολικής ζωής, συντονιστές τάξεων, μέντορες, υπεύθυνοι εκπαιδευτικών ομίλων. Όλα αυτά για να υλοποιηθούν και να έχει ο εκπαιδευτικός καλή αξιολόγηση πρέπει να ξεχάσει την οικογένεια του και την προσωπική του ζωή και να εργάζεται ως είλωτας με μηδενικά κίνητρα αφού και ο μισθός που παίρνει ίσα που του καλύπτει τις βασικές ανάγκες. Νομίζω ότι απομακρυνόμαστε πολύ από αυτό που πρέπει να είναι ένας εκπαιδευτικός. Η διδασκαλία είναι λειτούργημα και όχι κυνήγι για να πιάσουμε το άριστα. Η διδασκαλία πρέπει να γίνεται χωρίς άγχος και με αγάπη προς τα παιδιά. Εδώ μεταμορφώνεται σε ένα καθημερινό αγώνα να γίνεις καλύτερος από τον συνάδελφό σου για να πάρεις υψηλότερη βαθμολογία. Επίσης, ο διευθυντής πρέπει να εμπνέει τους συλλόγους διδασκόντων. Αν είναι αξιολογητής αυτών τότε γίνεται κάτι άλλο. Αυτό οδηγεί σε πελατειακές σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών.