Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1β) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών σ’ αυτάΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Η. Ηλιόπουλος (Βαρβάκειο Λύκειο) | 24 Ιανουαρίου 2011, 13:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΝΕ "ΝΑΙ" ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ Στο Βαρβάκειο Λύκειο έχουν συγκεντρωθεί οι υπογραφές 30 συναδέλφων κάτω από κείμενο που υποστηρίζει πως είναι "αίτημα των καιρών η δημιουργική αναβίωση της ποιότητας και του κύρους της Βαρβακείου Σχολής". Το κείμενο επίσης υπογράφεται από άλλους 10 συναδέλφους, οι οποίοι διετέλεσαν διδάσκοντες στο σχολείο μας και σήμερα είτε έχουν ευδοκίμως αφυπηρετήσει (Β. Κατσαργύρης, μαθηματικός-συγγραφέας), είτε μεταπήδησαν σε επιτελικές θέσεις της εκπαίδευσης (Γ. Τασσόπουλος, σχολικός σύμβουλος μαθηματικών), είτε συνεχίζουν να υπηρετούν στην εκπαίδευση από άλλες θέσεις. Βασικές θέσεις μας είναι ότι: α. η κατάργηση των προτύπων άφησε ένα μεγάλο κενό στο εκπαιδευτικό τοπίο της χώρας μας, β. η ισότητα δεν πρέπει να συγχέεται με τον εξισωτισμό και την ισοπέδωση, γ. μέσα από τη λειτουργία ενός προτύπου σχολείου προωθούνται αξίες, όπως η αξιοκρατία και η γνώση καθ' εαυτήν, ενώ δέχεται πλήγμα η κοινωνικά φθοροποιός αρχή τής ήσσονος προσπάθειας, δ. οι όποιες ελιτίστικες τάσεις παρατηρούνταν στο "παλαιό" Βαρβάκειο δεν χαρακτηρίζονταν από καθολικότητα, ούτε πρέπει να θεωρούνται μοιραίες και αναπόφευκτες, αφού "η ανάγκη έμπρακτης αναγνώρισης της υπεροχής ορισμένων μαθητών σε ορισμένους τομείς της γνώσης πρέπει να συμβαδίζει με την αναγνώριση της υπεροχής άλλων μαθητών σε άλλους τομείς, επίσης κοινωνικά αναγκαίους". Τέλος, δεν πρέπει να συγχέονται τα πρότυπα σχολεία με τα πειραματικά, ενώ το ερευνητικό-πειραματικό έργο των φορέων της παιδαγωγικής επιστήμης εμπλουτίζεται όταν στρέφεται παράλληλα προς διαφορετικούς τύπους σχολείων. Το πλήρες κείμενο με την ανάπτυξη των θέσεων και το σκεπτικό μας είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση: https://sites.google.com/site/philosophiavarvakeiou/home Ακολουθούν τα ονόματα των υπογραφόντων καθηγητών: 1. Μάντζος Λεωνίδας (Π.Ε. 04, Διευθυντής), 2. Κρητικός Θεόδωρος (Π.Ε. 04, Υποδιευθυντής), 3. Ηλιόπουλος Γιώργος (Π.Ε. 02), 4. Δέμης Απόστολος (Π.Ε. 03), 5. Νιτσοπούλου Λίλιαν (Π.Ε. 06), 7. Κοράβου Ζωή (Π.Ε. 04), 8. Λυγάτσικας Ζήνων (Π.Ε. 03), 9. Σκουλάς Κωνσταντίνος (Π.Ε. 09), 10. Χαραλαμπίδης Λουκάς (Π.Ε. 12), 11. Κυριακοπούλου Κωνσταντίνα (Π.Ε. 11), 12. Γάτσιου Μαίρη (Π.Ε. 02), 13. Συψή Γεωργία (Π.Ε. 02), 14. Δερμιτζάκης Χαράλαμπος (Π.Ε. 02), 15. Κορρέ Πηνελόπη (Π.Ε. 02), 16. Μπιμπή Μαρία (Π.Ε. 02), 17. Κατράκη Αγλαΐα (Π.Ε. 05), 18. Βαλαδάκης Ανδρέας (Π.Ε. 04), 19. Καΐρης Αλέξανδρος (Π.Ε. 02), 20. Μιχαηλίδης Απόστολος (Π.Ε. 01), 21. Βούλγαρης Διονύσιος (Π.Ε. 19), 22. Μποροβίλος Γεώργιος (Π.Ε. 01), 23. Χατζηχαραλάμπους Μαρία (Π.Ε. 06), 24. Οικονομίδου Άννα (Π.Ε. 02), 25. Βράκας Αντώνιος (Π.Ε. 02), 26. Τσικολιδάκη Βίκυ (Π.Ε. 19), 27. Νάτσινα Χαρά (Π.Ε. 02), 28. Μπαμπουκλής Φώτιος (Π.Ε. 03), 29. Θάνος Δημοσθένης (Π.Ε. 04), 30. Χρανιώτη Ευαγγελία (Π.Ε. 09). Επίσης το κείμενο υπογράφεται από τους εξής παλαιότερους διδάσκοντες του Λυκείου (πλην των προαναφερθέντων): 1. Σακελλαρίου Ιωάννης (Π.Ε. 03), 2. Κόντος Αντώνιος (Π.Ε. 04), 3. Χρόνης Νικόλαος (Π.Ε. 03), 4. Σχοινά Ασπασία (Π.Ε. 02), 5. Μανίκα Ευαγγελία (Π.Ε. 06), 6. Κίσσας Γιώργος (Π.Ε. 01), 7. Βάκρου Βιολέτα (Π.Ε. 01), 8. Χριστοδουλίδης Χρήστος (Π.Ε. 19). Ευελπιστούμε για τη συνέχεια.