Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν υπαρχει κανενας λογος να υπαρχει η διαταξη για τον τοπο που εγιναν τα μαθηματα, το μονο σημαντικο ειναι το ιδρυμα που απονειμει τον τιτλο και οχι πως και που το εκανε, τα πτυχια μεσω κοινοχρησιας σε συνεργασια με κολλεγια πρεπει να αναγνωριστουν ακαδημαικα. Τα περισσοτερα συνεργαζομενα πανεπιστημια ειναι δημοσια και ειναι ηδη στα αναγνωρισμενα πανεπιστημια του ΔΟΑΤΑΠ. Δεν τιθεται θεμα συνταγματικοτητας το αρθρο 16 λεει οτι απαγορευεται η ιδρυση τριτοβαθμιας εκπαιδευσης απο ιδιωτες, το κολλεγιο δεν ιδρυει τριτοβαθμιο ιδρυμα, το μονο που κανει ειναι να παρεχει την υποδομη, το προγραμμα την εξεταση και το πτυχιο παρεχεται απο το ξενο πανεπιστημιο. Αυτα τα πτυχια ειναι αναγνωρισμενα σε ολο τον κοσμο, ο αποκλεισμος ερχεται αντιθετος με το οραμα της ΕΕ για ενιαιο ευρωπαϊκο χωρο. Ο αποκλεισμος ενισχυει το Brain drain και αποτρεπει καποιον να γυρισει στην χωρα του, τιμωρει την μεσαια ταξη που δεν ειχε την οικονομικη δυνατοτητα να σπουδασει στο εξωτερικο ή σε καποια αλλη πολη, ειναι παραλογο και ταξικο. Στην τελικη αν παραβιαζε η αναγνωριση αυτων των πτυχιων το συνταγμα, δεν θα επρεπε να εχουν επαγγελματικα δικαιωματα. Δεν γινεται το κρατος να σου λεει οτι ενταξει μπορεις να δουλεψεις αλλα σου απαγορευω να συνεχισεις να μορφωνεσαι και να εξελιξεις τον εαυτο σου με προσχημα την παρερμηνευση του αρθρου 16.