• Σχόλιο του χρήστη 'Μάριος Κ.' | 25 Νοεμβρίου 2009, 15:58

    Περισσότερα είναι τα ερωτήματα που ανακύπτουν από αυτό το γενικόλογο και εν τέλει ασαφές νομοσχέδιο, παρά οι διευκρινήσεις για το τι πρόκειται να γίνει. Σχετικά με τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Κλείνουν λοιπόν τον Ιούλιο οι πίνακες διορισμού και δεν προστίθεται πλέον καμία πιθανή μελλοντική προϋπηρεσία. Αυτοί (οι χιλιάδες) που εγκλωβίζονται μέσα σε αυτούς τους «αμετάβλητους» πίνακες τι θα γίνουν; Γιατί να πάνε από τον επόμενο Σεπτέμβρη αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στην άλλη άκρη της Ελλάδας αν αυτό δεν θα έχει κανένα αντίκρισμα στην προϋπηρεσία τους; Θα απορροφηθούν σταδιακά με κάποιο τρόπο κατά τη διάρκεια αυτής της «μεταβατικής περιόδου» που αναφέρετε (πόσο θα διαρκέσει αυτή); Και εφόσον οι τρέχοντες πίνακες διορισμού θα αδρανοποιηθούν, θα καταρτιστούν το καλοκαίρι νέοι με άλλα κριτήρια (επιτυχία στο ΑΣΕΠ ενδεχομένως); Το μόλις πριν 2 χρόνια θεσμοθετημένο 24μηνο, που ούτως ή άλλως προϋποθέτει και επιτυχία στο ΑΣΕΠ, θα εξακολουθεί να ισχύει ως τρόπος διορισμού. Κατά τον ίδιο τρόπο θα «κλειδώσουν» και οι πίνακες αναπληρωτών τον Ιούλιο; Από πού θα κληθούν οι αναπληρωτές και ωρομίσθιοι το ερχόμενο Φθινόπωρο; Θα καταρτιστούν και στην περίπτωση αυτή νέοι πίνακες αναπληρωτών με κριτήριο την ενδεχοόμενη επιτυχία στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ; Όσον αφορά την επιτυχίας το ΑΣΕΠ που καταλαβαίνω ότι προτίθεστε να την κάνετε το βασικό κριτήριο πρόσληψης και διορισμού στο εξής. Επιτυχία λοιπόν σε ποιο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ; Σε οποιοιδήποτε έχει γίνει ως τώρα, στον πιο πρόσφατο ή θα γίνει ένας καινούριος διαγωνισμό που θα αποτελέσει το κριτήριο για τους νέους πίνακες; Και στην τελευταία περίπτωση, γιατί κάποιος που έχει ήδη μια ή περισσότερες επιυθχίες ΑΣΕΠ στο ενεργητικό μου θα πρέπει να κληθεί να αποδείξει ότι είναι «ικανός και άξιος» εκ νέου; Αν δεν διευκρινιστούν αυτά τα καίρια ζητήματα, φοβάμαι ότι ουσιαστική διαβούλευση δεν θα μπορέσει να γίνει.