Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για τις διαδικασίες εξέλιξης από Αναπληρωτή σε Καθηγητή πρώτης βαθμίδας τίθενται σωρευτικά και όχι εναλλακτικά κριτήρια που (α) είναι ασαφή (π.χ. ως κριτήριο είναι η τριετής διδακτική εμπειρία σε μεταπτυχιακά, αλλά δεν ορίζεται αν πρόκειται για αυτόνομη διδασκαλία όπως σε προηγούμενα εδάφια ή γενικά για διδασκαλία, όπως π.χ. η διδασκαλία ως ΣΕΠ-συντονιστής/τρια σε ΠΜΣ του ΕΑΠ) και (β) υπερβολικά ως τυπικά προσόντα αν τίθενται ως προϋποθέσεις όλα, δηλαδή και επίβλεψη διατριβής που ολοκληρώθηκε και τριετής διδασκαλία σε ΠΜΣ και (!) συμμετοχή σε διατριβές που ολοκληρώθηκαν. Ειδικά το τελευταίο ενδέχεται να αποτελέσει τροχοπέδη για την επόμενη δεκαετία για εκλογή σε αναπληρωτές που θεραπεύουν αντικείμενα που χαρακτηρίζονται από σπανιότητα άρα οι ευκαιρίες για συμμετοχή σε τριμελείς επιτροπές είναι σχεδόν αδύνατη.