Αρχική Η αναβάθμιση του ρόλου των Πρότυπων – Πειραματικών1α) Διατυπώστε τις απόψεις σας για τον ορισμό των πρότυπων–πειραματικών σχολείωνΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΚΩΤΤΟΥΛΑ | 24 Ιανουαρίου 2011, 14:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι ο όρος πειραματικό θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει και να μην εξοβελιστεί στο όνομα του "καλύτερου" από πλευράς επιδόσεων σχολείου. Αρκεί βέβαια ν' αξιοποιηθεί ο ρόλος του ως πειραματικού. Αυτό σημαίνει πειραματικές δράσεις, πειραματικό αναλυτικό πρόγραμμα, αλλάγή στις δομές, σύνδεση με φορείς όχι μόνο πανεπιστημιακούς αλλά και παραγωγικούς, όπου κρίνεται ωφέλιμο. Ιδιαίτερα τα μαθήματα εκτός πανελλαδικών εξετάσεων μπορούν να μπουν σε ένα στάδιο δοκιμών με πρωτοπόρες μεθόδους ακολουθούμενες πάντοτε από τον αναγκαίο εξοπλισμό, ο οποίος πρέπει να είναι δεδομένος σ' αυτά τα σχολεία. Εκπαιδευτικοός του Πειραματικού Λυκείου Αναβρύτων