Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προϋποθέσεις για εξέλιξη στη θέση Καθηγητή πρώτης βαθμίδας. Το νομοσχέδιο προσθέτει ρητή, ανελαστική απαίτηση για μέλος επιπλέον(!) 3 (με συγκεκριμένο αριθμό) τουλάχιστον τριμελών επίβλεψης διατριβών. Σε αυτές τις επιτροπές θα συμμετέχουν πλέον και ομότιμοι καθηγητές, οπότε δεν είναι επιτροπές που εύκολα μπορούν να σχηματιστούν. Ο ρόλος μάλιστα των μελών αυτών των επιτροπών δεν είναι τόσο ουσιαστικός όσο του επιβλέποντα. Και στο εξωτερικό δεν υπάρχουν ακριβώς αντίστοιχες τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές. Προτείνω να υπάρξει τροποποίηση και να είναι διαζευκτική η σχέση ανάμεσα στις δύο προϋποθέσεις (αν χρειάζεται και η δεύτερη προϋποθέση): στο νομοσχέδιο: "επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους." --> τροποποίηση σε : "επίβλεψη, με την ιδιότητα του επιβλέποντος καθηγητή, μίας (1) τουλάχιστον διδακτορικής διατριβής που έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή της ή/και συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές τριών (3) τουλάχιστον διδακτορικών που έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς, από την έναρξη μέχρι την περαίωσή τους." Η παραπάνω τροποποίηση είναι απαραίτητη τουλάχιστον --- αν δεν παραλειφθεί, όπως θα έπρεπε, η αναφορά σε συμμετοχή σε τριμελείς επιτροπές που δεν είναι σημαντική, είναι ανελαστική-και περιγραφική-"φωτογραφική?" - καθώς στο εξωτερικό δεν υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη για ανάλογες τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές.