• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Πρωτογέρου' | 26 Νοεμβρίου 2009, 16:26

    Από μία ματιά που έριξα στα σχόλια, φαίνεται ότι έχει λησμονηθεί η περίπτωση των ειδικοτήτων για τις οποίες δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις ή απλώς κενά στα σχολεία, εξ ου και οι αποσπάσεις, οι οποίες εξάλλου χαρακτηρίζονται ως "αποσπάσεις για τις ανάγκες της υπηρεσίας". Για ποιο λόγο να μην παίρνει ο εκπαιδευτικός που αποσπάται για τις ανάγκες της Υπηρεσίας σε Γραφείο, σε Δ/νση Δευτεροβάθμιας, σε Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης ή στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας (που βρίθει αποσπασμένων εκπαιδευτικών οι οποίοι ευσυνείδητα διεξάγουν επίσης σημαντικό έργο), τα μόρια του Σχολείου στο οποίο έχει τοποθετηθεί; Είμαι σίγουρη ότι όσο περνά ο καιρός, τόσο διαπιστώνετε την πολυπλοκότητα του συστήματος, καθώς και το ότι οι εκπαιδευτικοί, που στην αρχή τόσο τους ψέξατε, δεν κινούνται από μόνοι τους, αλλά βάσει πάντα της νομοθεσίας και των αναγκών της Υπηρεσίας. Για τον λόγο αυτό, ευελπιστώ ότι δεν στοχεύετε στην "τιμωρία" τους για κακώς κείμενα των οποίων ουδόλως φέρουν την ευθύνη, αλλά αντίθετα θα μεριμνήσετε για την δίκαιη τοποθέτηση και μοριοδότησή τους, με γνώμονα πάντα το συμφέρον του Σχολείου και των Μαθητών. Ευχαριστώ για την προσοχή σας και ας μου επιτραπεί μία σύσταση, μην βιαστείτε, διαθέστε όσο χρόνο χρειάζεται και ακούστε τις εισηγήσεις των έμπειρων στελεχών της εκπαιδευσης, προκειμένου να αναμορφώσετε το σύστημα.