• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 30 Μαΐου 2022, 19:22

    Σε όλες τις περιπτώσεις του παρελθόντος, η αλλαγή status ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος συνοδευόταν και από την αλλαγή status των αποφοίτων του. Ενδεικτικά: 1) η περίπτωση των Εθνικών Ακαδημιών Σωματικής Αγωγής (ΕΑΣΑ) που λειτουργούσαν ως Ανώτερες Σχολές εποπτευόμενες από την Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Μέσης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, για τις οποίες προβλέφθηκε διαδικασία ισοτίμησης και αντιστοίχισης των πτυχίων τους με τα νέα πτυχία των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Τ.Ε.Φ.Α.Α.), δυνάμει της υπ’ αριθ. Β1/421/1986 (ΦΕΚ 344 Β’) που κυρώθηκε με το άρθρο 7 του Ν. 1674/1986. 2) η περίπτωση των 2ετων παιδαγωγικών ακαδημιών (π.δ. 130/1990 & Υ.Α. 187388/Η2/3164/E – ΦΕΚ B 3163 – 25.11.2014) Για ποιο λόγο οι απόφοιτοι των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. να εξαιρούνται από τέτοιες διαδικασίες και να μην προβλέπεται τίποτα γι' αυτούς; Αυτό αποτελεί κατάφωρη αδικία και ζητούμε να συμπεριληφθούν διατάξεις, στο παρόν σχέδιο νόμου, οι οποίες να προβλέπουν διαδικασίες εξομοίωσης/αντιστοίχισης των πτυχίων των Α.Ε.Ι. Τ.Τ. με τα πτυχία των νέων ακαδημαϊκών δομών.